۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۷۰۸۶۳۳
معاون حوزه علمیه گیلانغرب عنوان کرد؛

تلاش معاندین برای از بین بردن کارکرد دینی حوزه های علمیه

تلاش معاندین برای از بین بردن کارکرد دینی حوزه های علمیه
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: دشمن می خواهد کارکرد دینی و فرهنگی روحانیون را از بین ببرد، بنابراین باید به شدت مواظب تحرکات در حوزه های علمیه و...باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه،حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده در نشست با طلاب حوزه شهرستان گیلانغرب ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر در سخنانی اظهار داشت: در تمامی اعصار همواره شاهد نقش آفرینی روحانیون بوده و هستیم.

معاون حوزه علمیه گیلانغرب گفت: از همین رو دشمنان و معاندین تلاش های بسیاری برای خدشه وارد آوردن بر چهره روحانیت می کنند و به عینه در این سال ها دستگاه های تبلیغی دشمنان همواره در حال تخریب جایگاه حوزه و روحانی هستند.

حجت الاسلام رضوانی زاده با اشاره به اینکه تخریب روحانیت برابر است با تخریب ارکان دین، عنوان داشت: دشمنان و مخالفان داخلی و خارجی دست به هر ترفندی می زنند که یک دیوار بی اعتمادی بین مردم و روحانیت و حوزه های علمیه ایجاد کنند.

معاون حوزه علمیه گیلانغرب افزود: دشمن می خواهد با ایجاد این دیوار بی اعتمادی از یک سو بینش دینی و سیاسی مردم را مدیریت کند و از سوی دیگر کارکرد دینی و فرهنگی روحانیون را از بین ببرد، بنابراین باید به شدت مواظب تحرکات در حوزه های علمیه و دیگر مراکز دینی و فرهنگی کشور باشیم.

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: تا زمانی که روحانیت در کنار مردم قرار داشته باشد و این حس اعتماد بین دو طرف وجود داشته باشد دشمنان نمی توانند هیچ کاری انجام دهند، ولی آن هنگام که این اعتماد خدشه دار شد، آن زمان دشمن می تواند به تدریج برنامه های اسلام ستیزانه خود را پیاده کند.

حجت الاسلام رضوانی زاده خاطرنشان کرد: بنابراین برای جلوگیری از این همه توطئه و فتنه انگیزی دشمنان می طلبد که حضور علما، روحانیون و طلاب در سطوح جامعه بیش از پیش باشد، زیرا جدایی روحانیت از آحاد جامعه خود می تواند یک فرصت مغتنم برای دشمنان این نظام و انقلاب باشد./1400/

ارسال نظرات