۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۷۰۸۶۶۶

نماز عید فطر به امامت آیت الله علما در کرمانشاه اقامه شد

نماز عید فطر به امامت آیت الله علما در کرمانشاه اقامه شد
کرمانشاه ـ نماز عید سعید فطر به امامت آیت الله مصطفی علما در شهر کرمانشاه اقامه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، نماز عید سعید فطر صبح امروز به امامت آیت الله مصطفی علما امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در این شهر اقامه شد.

آیت الله علما در خطبه های نماز عید فطر امروز اظهار داشت: یکی از بهترین فرصت هایی که خداوند متعال برای خودشناسی و خودسازی به بندگان خود می دهد همین ماه مبارک رمضان است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: خوشا به سعادت کسانی که توانستند از لحظه لحظه ماه مبارک رمضان برای نزدیک شدن به بارگاه حق تعالی استفاده کنند و از رحمت های این ماه بزرگ بهره ببرند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: هر انسانی که در صراط مستقیم و در مسیر اطاعت از پروردگار حرکت کند، بی شک هرگز دچار زیان و خسارت نمی شود بلکه سعادت دنیا و آخرت نصیبش می شود.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: ماه رمضان به نوعی تمرینی برای رسیدن به جایگاه واقعی انسان است، جایگاه که خداوند متعال آن را در قرآن برای انسان ها ترسیم کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امیدواریم آن معرفت و معنویتی که در ماه رمضان به دست آوردیم در دیگر ایام سال نیز همواره همراه ما باشد تا سعادت این دنیا و آخرت را کسب کنیم./1400/

ارسال نظرات