۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۷۰۸۷۷۳
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

دولت به دغدغه های رهبر انقلاب درباره معیشت و اقتصاد توجه کند

دولت به دغدغه های رهبر انقلاب درباره معیشت و اقتصاد توجه کند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: یکی از دغدغه های اصلی و مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی معیشت و اقتصاد ملت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: یکی از دغدغه های اصلی و مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی معیشت و اقتصاد ملت است بنابراین می طلبد که دولت ها این خواسته به حق امام خامنه ای را مدنظر و نصب العین خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: همه امیدواریم با توجه به شخصیت والای آیت الله رئیسی مشکلاتی که اکنون جامعه را درگیر خود کرده است به زودی برطرف شود.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: در این روزها شاهد افزایش و یک نوع تورم در سطح بازار هستیم به طوری که تهیه ضروریات اولیه زندگی برای بسیاری از خانواده ها مشکل شده است که دولت لازم است در این زمینه ورود پیدا کند.

آیت الله علما عنوان با اشاره به فرا رسیدن سالروز عملیات بازی دراز گفت: رزمندگان اسلام برای بازپس گیری ارتفاعات بازی دراز در سرپل ذهاب از دستان رژیم بعث شهدای زیادی را تقدیم کردند که این رویداد مهم برای همیشه در تاریخ این مملکت ماندگار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: باید زوایای عملیات غرورآفرین بازی دراز برای نسل جوان به خوبی تبیین شود تا این نسل با رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان اسلام در برابر دشمن بعثی به خوبی آشنا شوند./1400/

ارسال نظرات