۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۷۰۸۸۲۶
امام جمعه موقت کاشان:

سرانجام جبهه حق فتح و پیروزی است

سرانجام جبهه حق فتح و پیروزی است
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: سرانجام جبهه حق فتح و پیروزی است و سرانجام جبهه باطل ناامیدی و نابودی است و حقیقت این دو جبهه را تاریخ نشان داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار در جلسه تفسیر قرآن که در مسجد آیت الله رضوی برگزار شد درادامه تفسیرآیه یازدهم سوره مبارکه حضرت ابراهیم، گفت: کفار و جبهه باطل به دلیل نداشتن منطق و استدلال در مقابل منطق و فطرت و عقلانیت جبهه حق حرفی برای گفتن ندارد.

وی جبهه حق را آب و جبهه باطل را کف روی آب دانست و افزود: جبهه باطل واقعیت ندارد و مانند کف روی آب تنها اهل جولان دادن است و تمام می‌شود، اما جبهه حق واقعیتی ابدی و جاویدان است.

امام جمعه موقت کاشان گفت: جبهه باطل به دلیل اینکه واقعیت ندارد و از منطق و عقلانیت و استدلال برخوردار نیست و متوسل به زور می‌شود و انبیاء را تهدید می‌کردند.

حجت الاسلام اسلامی تبار در ادامه تفسیر آیه ۱۴ سوره مبارکه حضرت ابراهیم، گفت: نتیجه تقابل دو جبهه حق و باطل پیروزی جبهه حق است و حق ماندنی است و باطل نابود شدنی است.

وی با بیان اینکه سرانجام جبهه حق فتح و پیروزی است و سرانجام جبهه باطل ناامیدی و نابودی است، افزود: حقیقت این دو جبهه را تاریخ نشان داده است.

امام جمعه موقت کاشان پیروزی انقلاب اسلامی را نمونه بارز جبهه حق دانست که با دست خالی به پیروزی رسید و جبهه باطل با وجود همه امکانات و تجهیزات و پیشتیبانی آمریکا شکست خورد و نابود شد.

حجت الاسلام اسلامی تبار همچنین پیروزی جبهه حق در برابر جبهه باطل در دفاع مقدس و نبرد جبهه حق فلسطین در برابر جبهه باطل اسرائیل و تقابل جبهه باطل آل سعود در برابر حق در یمن را نمونه‌های دیگری از پیروزی جبهه حق در برابر جبهه باطل اعلام کرد.

وی افزود: در روایت است برخی مرد‌ها در خارج از خانه خوش اخلاق و خوب هستند، اما به دلیل زورگویی درخانه، خداوند نام آن‌ها را در لیست جباران قرار داده است، چون کسی که روحیه سرکشی دارد از حق رویگردان است.

امام جمعه موقت کاشان گفت: خداوند در این آیه می‌فرماید، سرنوشت جباران یاس و نا امیدی و نابودی همراه با عذاب سخت در آخرت است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات