۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۷۰۸۸۵۳
از سوی ستاد امر به معروف کشور؛

دوره آموزشی "بینش معروف" برگزار می‌شود

دوره آموزشی
در راستای ارتقای سطح علمی و آگاهی عموم مردم به ویژه آمران به معروف و نهی از منکر دوره آموزشی بینش معروف برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، دوره آموزشی بینش معروف از سوی ستاد امر به معروف کشور به صورت سراسری برگزار می‌شود.

سید محمد تقی حسینی، معاون علمی فرهنگی ستاد امر به معروف استان قم با اعلام این خبر گفت: در راستای ارتقای سطح علمی و آگاهی عموم مردم به ویژه آمران به معروف و نهی از منکر دوره آموزشی بینش معروف برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره با محوریت آثار علامه شهید مرتضی مطهری و توسط دکتر هاشمی گلپایگانی، دبیر ستاد امر به معروف کشور تدریس شده و به صورت رایگان می باشد.

معاون علمی فرهنگی ستاد امر به معروف استان قم ابراز داشت: این دوره از ۲۱ اردیبهشت شروع و مجموعاً ۱۶ جلسه (هر هفته یک جلسه) می‌باشد.

حسینی با اشاره به مزایای این دوره گفت: از مزایای این دوره ایجاد نظم فکری منسجم، زمینه سازی اندیشه ظهور، معرفی و جذب نفرات برتر و... می‌باشد.

وی صدور گواهی مربی‌گری برای نفرات برتر و اهدای جوایز نفیس از جمله کمک هزینه سفر اربعین و شرکت در دوره‌های ضابطین را از دیگر مزایای این دوره برشمرد.

معاون علمی فرهنگی ستاد امر به معروف استان قم در پایان اظهار داشت: علاقمندان به شرکت در این دوره می‌توانند با مراجعه به سایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر https://www.setad-abm.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

ارسال نظرات