۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۷۰۸۹۱۹

دیدار حجت الاسلام دبیری فرد با استاندار خوزستان

دیدار حجت الاسلام دبیری فرد با استاندار خوزستان
رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه خوزستان با استاندار خوزستان دیدار و گزارشی از فعالیت های این مرکز ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام محمد دبیری فرد، رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه خوزستان، روز گذشته با صادق خلیلیان، استاندار خوزستان دیدار کرد.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان در این دیدار با اشاره به اهداف فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه خوزستان گفت: این مجموعه چهار هدف مهم را دنبال می کند که نخستین آن «تعمیق ایمان و باورهای دینی با گرایش نقد فِرق ضاله و با اولویت نقد وهابیت» است.

وی دومین برنامه مهم در دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان را «توانمندسازی طلاب در عرصه تبلیغ» خواند و افزود: در این راستا با برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های مهارت مناظره و سایر مهارت‌هایی که یک طلبه برای تبلیغ نیاز دارد، تلاش می‌کنیم که طلاب را به علم روز حوزوی تجهیز کنیم.

حجت‌الاسلام و دبیری فرد، «تحکیم نظام خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی» با برگزاری کلاس‌های مشاوره را سومین اقدام مهم دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برشمرد و بیان داشت: هدف چهارم نیز «تبیین کارآمدی نظام» است .

وی اعزام مبلغ در مناسبت‌های گوناگون و همچنین اعزام به‌صورت هفتگی و اعزام تخصصی را یکی دیگر از برنامه‌های مستمر دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان کرد.

همچنین استاندار خوزستان در این دیدار با ابراز خرسندی از فعالیت های این دفتر، آمادگی خود را جهت حمایت از فعالیت های این مرکز اعلام داشت./9454

حسین زمان زارعی
ارسال نظرات