۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۷۰۸۹۷۷
جهاد اسلامی:

جنگ پابرجاست و ما از ملت خود دفاع خواهیم کرد

جنگ پابرجاست و ما از ملت خود دفاع خواهیم کرد
داود شهاب جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار داد که مقاومت فلسطین تمامی مناطق فلسطینی را یک میدان واحد می‌داند و با سیاست‌های این رژیم مقابله خواهد کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «داود شهاب» از سران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که مقاومت فلسطین هرگز هیچ منطقه جغرافیایی خواه غزه، جنین یا قدس باشد خواه بقیه شهرها، آنها را تنها نخواهد گذاشت و اجازه نمی‌دهد دشمن سیاست‌های خود را در آن اعمال کند.

شهاب در مصاحبه با شبکه «مصدر الإخباریة» گفت که مقاومت همه مناطق فلسطینی را یک میدان واحد می‌داند و با رژیم اشغالگر مقابله خواهد کرد و به هر قیمتی به وظایف و مسئولیت‌های خود برای حمایت از ملت فلسطین عمل خواهد کرد.

شهاب افزود که رژیم اشغالگر نیازی به آغاز جنگ جدید ندارد، بلکه با اقدامات این رژیم در مناطق فلسطینی، جنگ همچنان پابرجاست؛ ممکن است این جنگ گاهی در یک منطقه تشدید شده و در منطقه دیگر از شدت آن کاسته شود اما به طور کلی تجاوزات رژیم اشغالگر متوقف نشده است و ملت فلسطین نیز هرگز در برابر تهدیدات این رژیم و جنایت‌های آن تسلیم نخواهد شد.

وی تصریح کرد که کابینه «نفتالی بنت» ضعیف و شکننده است و اختیاری برای تصمیم‌گیری درباره جنگ ندارد بلکه این سطح امنیتی و نظامی است که درباره شکل، شیوه و مکان تشدید تنش‌ها تصمیم‌گیری می‌کند.

وی با اشاره به قدرت، وحدت و آمادگی دائمی مقاومت برای رویارویی با دشمن صهیونیستی گفت: تجاوزات صهیونیست‌ها در کرانه باختری از حد و مرز گذشته و به منزله جنگ نامحدود است و این رژیم از ارتکاب هیچ جنایتی دریغ نمی‌کند؛ جنگ در کرانه باختری به اشکال مختلف ادامه دارد اما ما ترسی از تهدیدات این رژیم نداریم و ملت فلسطین از توانایی برای پاسخگویی به تجاوزات و مقابله با جنایت‌های رژیم اشغالگر برخوردار هستند و به راه مقاومت تا آزادی سرزمین فلسطین ادامه خواهند داد.

این رهبر جهاد اسلامی همچنین گفت که تشکیلات خودگردان فلسطین نقش حقیقی خود برای حمایت از فلسطینیان در کرانه باختری را ایفا نمی‌کند و تنها به دنبال حمایت از خویش است و تمامی تجاوزات صهیونیست‌ها در برابر چشمان نهادهای این تشکیلات رخ می‌دهد.

وی در ادامه به ناتوانی جامعه جهانی برای اتخاذ اقداماتی در خصوص ملزم کردن رژیم اشغالگر به توقف تجاوزات خود علیه ملت فلسطین و مسجدالأقصی اشاره کرد و گفت که تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای تقسیم زمانی و مکانی مسجدالأقصی به منزله شعله‌ور کردن آتش جنگ مذهبی است و جهان به خوبی خطرات این جنگ علیه ثبات و امنیت جهانی را درک می‌کند و با این وجود هیچ اعمال فشار حقیقی برای جلوگیری از سیاست‌های اسرائیل وجود ندارد حتی کشورهای عربی نیز هیچ تصمیمی برای توقف این جنایت‌ها اتخاذ نمی‌کنند./۹۸۸/

ارسال نظرات