۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۷۰۹۰۵۵
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان:

رویاهای اسرائیل و متحدان آن در ۱۵ مه دفن خواهد شد

رویاهای اسرائیل و متحدان آن در ۱۵ مه دفن خواهد شد
شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان از نقش مسموم سفارتخانه های خارجی در این کشور خبر داد و گفت: در ۱۵ ماه مه جاری رویاهای اسرائیل و متحدان آن دفن خواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اعلام کرد: شعار خلع سلاح مقاومت شعاری برای تقابل است نه اقدامی گره گشا. دخالت های مسموم سفارتخانه ها به حد بی سابقه ای رسیده است.

وی افزود: بدتر از آن مشروع دادن مسئولان لبنانی به دخالت های آمریکا و عربستان است.

قاووق گفت: حزب الله در مرحله آتی به شکلی مختلف برای توقف دخالت های مسموم سفارتخانه هایی که اقدامات تحریک آمیز انجام داده و فتنه افکنی می کنند، عمل خواهد کرد.

وی تاکید کرد: لبنانی ها خریدنی و فروشی نیستند و زیر بار تهدید نمی روند. در ۱۵ ماه مه رویاهای اسرائیل و متحدان آن دفن خواهد شد و مرحله نوینی برای حامیان مقاومت خواهد بود.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان افزود: ما در مرحله آتی به دنبال ایجاد راهکار هستیم و دشمنان مقاومت در راستای طولانی کردن بحران حرکت می کنند. مسئولان لبنانی همچنان منتظر چراغ سبز آمریکا هستند. آمریکایی که کوبا، ایران و کره شمالی را مدتهاست تحریم کرده است برای لبنان دلش نمی سوزد و سعودی که ۱۵ میلیون یمنی را گرسنه نگه داشته است نباید ما انتظار داشته باشیم که دلسوز لبنان باشد.

قاووق تاکید کرد: ما نخواهیم پذیرفت که سرنوشت لبنان در دست دشمنانش باشد. در مرحله آتی با بحرانهای داخلی با شکلی مختلف برخورد خواهیم کرد./۹۸۸/

ارسال نظرات