۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۷۰۹۱۳۶

درگذشت یک طلبه جهادگر / «محمدمهدی» بی قرار «خدمت» بود

درگذشت یک طلبه جهادگر / «محمدمهدی» بی قرار «خدمت» بود
محمد مهدی بیست و دوساله، جوان کرمانی جهادی است که همانند دیگر شهدای جهادی جان خود را در این راه نثار هم میهنان خود کرد و در جوار الهی آرام گرفت.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در آن هوای طوفانی و پراز گرد و خاک کرمان با چند نفر از رفقا خودمان را به بیمارستان رساندیم؛ چه ظهر شنبه دردناکی بود، هوای طوفانی و پل دست به دست هم داده بود تا رفیق جهادی ما را ساعت دوازده نرسیده به نائین از قطار جهاد پیاده کنند.

محمد مهدی بیست و دوساله جوان کرمانی جهادی است که همانند دیگر شهدای جهادی جان خود را در این راه نثار هم میهنان خود کرد و در جوار الهی آرام گرفت.

سرنوشت عجیبی است، تو در هر عرصه ای که نیاز بود جهاد کردی و نخواستی کسی تو را بشناسد و معتقد بودی او که باید ببیند قطعاً پیش از انجام کار دیده و پذیرفته است اما حالا با رفتنت عده ای زیادی تو را خواهند شناخت و رهرو راهت خواهند بود.

محمد مهدی خراسانی طلبه کرمانی بود که از سال 1393 وارد حوزه علمیه شد و دروس مقدمات و سطح یک خود را در کرمان گذرانده و برای ادامه تحصیل در سطوح عالی به قم هجرت کرده بود، عاشق کارهای جهادی بود و برایش سیل و زلزله و کرونا تفاوتی نداشت برای او خدمت رسانی به بندگان خدا هدف بود، او عبادت را خدمت به خلق توصیف می کرد و همیشه این ابیات را زیر لب داشت:

بنی آدم اعضای یکدیگرند ***که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی به درد آورد روزگار***دگر عضوها را نماند قرار

باز روحانی جهادگری پرکشید و آسمانی شد

به معنای واقعی کلمه بی قرار خدمت بود و هیچگاه به دنبال دیده شدن نبود و همیشه سخت ترین کارها و آنجایی که نیاز بود حضور داشت. آری آن روزها که در هیئت در راستای فعالیت های جهادی نیازمند نیروی رسانه ای و کارهای کامپیوتری بودیم چون نیروی متخصص نداشتیم هزینه کرد و زمان خرج شد تا توانست با آموزش های لازم به صورت یک نیروی متخصص آماده خدمت باشد.

محمد مهدی آرام و به شدت با اخلاق بود، به تازگی متاهل و ملبس شده بود و در مسجد امیرالمومنین (ع) کرمان همزمان با ماه مبارک رمضان فعالیت های تبلیغی خود را در کنار فعالیت های جهادی اش ادامه می داد، اخلاق خوب و مثال زدنی اش مردم را جذب و دلها را شیفته خود کرده بود.

معروف به خادم الشهدا و خادم الحسین بود و از ناشناخته ماندن نه تنها ابایی نداشت بلکه به گمنامی افتخار می کرد؛ عاشق شهدا بود و شهدایی فعالیت می کرد، این اواخر یاور خوبی در راستای هدف الهی و خدمت به خلق الله پیدا کرد بود و امروز یعنی شنبه جانسوز آن یاور وفادار همسر مخلصش نیز با او طی طریق کرده بود که او نیز به شدت مجروح و آسیب دیده و به دعای تک تک مردم و خوانندگان این مطلب نیاز دارد.

تشییع طلبه جهادی

محمد مهدی مثل جهادگرانی که در میان ما بودند و با لباس جهاد از بین ما رفتند، آرام و بی دغدغه پر کشید و به سوی معبود و معشوق خود شتافت و ما ماندیم و کوله باری از خاطرات تکرار ناشدنی.

راهت ادامه دار خواهد ماند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Lithuania
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
رحمت خدا بر این طلبه انقلابی
1
0