۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۷۰۹۲۲۸

سیاست‌های کاری معاونت آموزش و تربیت جامعة‌الزهرا تبیین شد

سیاست‌های کاری معاونت آموزش و تربیت جامعة‌الزهرا تبیین شد
یوسفی در نخستین جلسه سرپرست معاونت آموزش و تربیت با مدیران به تبیین سیاست‌های کاری معاونت آموزش و تربیت جامعة الزهرا(س) پرداخت.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، خانم افتخار یوسفی، سرپرست معاونت آموزش و تربیت جامعة الزهرا (س) در دیدار با مدیران این معاونت بر استفاده از تجارب گذشته و خرد جمعی در طرح تحول آموزشی تاکید کرد.

وی، استفاده از ظرفیت‌های موجود در معاونت آموزش و تربیت جامعة الزهرا(س) را سیاست اول کاری خود دانست و بیان داشت: تعامل سازنده با همه معاونت‌ها و بخش‌ها و گسترش ارتباطات آموزشی فراسازمانی بر اساس انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی از این مؤسسه فاخر که همانا تربیت بانوان تراز انقلاب اسلامی و تأثیرگذاری و ایفای نقش در تمدن نوین اسلامی است سیاست دوم کاری در معاونت آموزش و تربیت است.

سرپرست معاون آموزش و تربیت جامعة الزهرا (س)، سیاست سوم در این معاونت را استفاده از خرد جمعی عنوان کرد و گفت: تحول آموزشی جز از این راه میسر نمی‌شود و در جلسات مختلف با بخش‌های گوناگون دیدگاه‌های همه را مورد توجه قرار خواهیم داد.

در این جلسه، حجج اسلام سعیدی معاون منابع انسانی و پشتیبانی، هادی اندیشه، مدیرکل حوزه مدیریت، سرکار خانم ضرابی مشاور عالی مدیر و شماری از مدیران بخش‌های مختلف معاونت آموزش و تربیت حضور داشتند.

ارسال نظرات