۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۷۰۹۲۳۴

نخستین سالنامه هوشمند با موضوع اخلاق و تربیت

نخستین سالنامه هوشمند با موضوع اخلاق و تربیت
سالنامه تربیتی اخلاقی نخستین سالنامه هوشمند با موضوع اخلاق و تربیت وابسته به موسسه فرهنگی دارالهدی با اشراف آیت الله ناصری اصفهانی با کمک گرفتن از فناوری نوین است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، سالنامه تربیتی اخلاقی نخستین سالنامه هوشمند با موضوع اخلاق و تربیت وابسته به موسسه فرهنگی دارالهدی و با اشراف آیت الله ناصری اصفهانی است که با محوریت محتوایی نُو و انتشار نیافته حوزه تربیت و اخلاق و با کمک از فناوری نوین منتشر شده است.

 این سالنامه قابلیت ویژه و مفیدی با نام صفحه پویا (واقعیت افزوده) دارد که به وسیله آن می توانید از فیلم، صوت یا عکس مربوط به صفحه خاص که در اول هر ماه قرار داده شده است بر روی گوشی همراه خود بهره ببرید.

ویژگی های سالنامه

1. ذکر یک روایت، مطلب اخلاقی و یا یک شعر برای روزهای هفته

2. درج مناسبت های گوناگون به منظور افزایش فایده سالنامه که در این سالنامه سعی شده تا مناسبت‌های گوناگون دینی از منابع معتبر تاریخی جمع آوری و نقل شود. همچنین ایام قمر در عقرب که امر واقعی نجومی است و طبق روایات اهل بیت(ع) روزی است که مراعات هایی را می طلبد.

3. مستند بودن مطالب ذکر شده در سالنامه که به منظور رعایت امانت و اخلاق علمی منابع مطالب ذکر شده اند و مطالبی که بدون منبع آمده است، تولید خود مجموعه بوده و از جایی نقل نشده است.

گفتنی است که این مجموعه با تلاش ۱۰ ماهه و به منظور ترویج اخلاق و معارف اهل بیت(ع) تهیه شده است.

علاقه مندان برای تهیه نرم افزار خُلُق می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی بنیاد علمی فرهنگی هاد به نشانی https://bonyadhad.ir/ به محتوای سالنامه دسترسی پیدا کنند.

ارسال نظرات