۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۷۰۹۲۶۱
اتحادیه عرب:

عاملان شهادت «شیرین ابوعاقله» تحت پیگرد قانونی قرار گیرند

عاملان شهادت «شیرین ابوعاقله» تحت پیگرد قانونی قرار گیرند
اتحادیه عرب ضمن محکوم کردن به شهادت رساندن «شیرین ابوعاقله» خبرنگار الجزیره توسط رژیم صهیونیستی، خواستار تحت پیگرد قرارگرفتن عاملان این جنایت شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، اتحادیه عرب امروز در بیانیه‌ای، جنایت ترور «شیرین ابوعاقله» خبرنگار فلسطینی الجزیره توسط رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: ما جنایت بزرگ ترور «شیرین ابوعاقله» در اردوگاه «جنین» را به شدت محکوم می‌کنیم. هدف از این جنایت ازبین بردن صدای حق و حقیقت و از میان برداشتن بانگ آزادی و دفاع از مسائل مرتبط با عدالت انسانی است.

اتحادیه عرب اعلام کرد که رژیم صهیونیستی اهداف جنایتکارانه خود را از طریق حملات پی در پی و هدف قرار دادن استان «جنین» به طور مستمر و همچنین تجاوزهای روزافزون خود علیه فلسطینیان، پیش می‌برد.

این نهاد، رژیم صهیونیستی را مسئول جنایت مذکور دانست و خواستار تحت پیگرد و بازخواست قراردادن تمامی عاملان این جنایت توسط مقامات بین المللی شد.

لازم به ذکر است که «شیرین ابو عاقله» خبرنگار الجزیره در جریان پوشش خبری حوادث و درگیری‌های اردوگاه جنین، به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست به شهادت رسید. این اتفاق واکنش‌های گسترده‌ای را در رسانه‌ها در پی داشته است.

الجزیره ضمن تسلیت شهادت شیرین ابو عاقله خبرنگار خود به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست، تاکید کرد که او وقتی هدف گلوله صهیونیست‌ها قرار گرفت، جلیقه خبرنگاری به تن داشت./۹۸۸/

ارسال نظرات