۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۷۰۹۳۵۴

شهید تقوی الگویی برای تبعیت از فرمان ولی فقیه است

شهید تقوی الگویی برای تبعیت از فرمان ولی فقیه است
همسر شهید تقوی گفت: چشم این شهید به فرمان رهبر معظم انقلاب بود و هر آنچه ایشان فرمایش می‌کردند را دقیق انجام می‌داد و این رفتار شهید برای ما الگو شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، خدیجه عقیقی همسر حجت‌الاسلام والمسلمین شهید سید مهدی تقوی در دیدار با فرمانده و جمعی از مسؤولان سپاه استان قم که در منزل این شهید انجام شد، مسؤولیت‌پذیری را یکی از ویژگی‌های شهید تقوی دانست و عنوان کرد: این شهید بعد از جنگ در دورانی که درس را در حوزه‌های علمیه آغاز کرد در جبهه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی مشغول به خدمت بود و این نشان از دغدغه‌مندی و مسؤولیت‌پذیری بالای او بود.

وی با بیان اینکه شهید تقوی در هر برهه‌ای آماده خدمت به مردم بود، عنوان کرد: چشم این شهید به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و هر آنچه ایشان فرمایش می‌کردند را دقیق انجام می‌داد و این رفتار شهید برای ما الگو شده است.

همچنین، پسر شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی تقوی، با بیان اینکه شهید در هنگام مسؤولیت خود را محدود نمی‌کرد، عنوان کرد: این شهید در ساعت‌های خارج از کاری نیز درحال خدمت به مردم بود.

وی با تاکید بر اینکه روحیه جهادی شهید تقوی نیاز ضروری جامعه امر‌وز است، گفت: این شخصیت بخاطر خستگی زیاد گاهی در ماشین می‌خوابید و در همانجا ناهار خود را میل می‌کرد.

وی با بیان اینکه اجر جهاد، شهادت است گفت: شهادت موضوعی اتفاقی و شانسی نیست بلکه انسان باید به مقام والایی برسد تا بتواند شهید شود.

ارسال نظرات