۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۷۰۹۲۵۹
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

به‌دنبال برگزاری باشکوه کنگره شهدای روحانی هستیم

به‌دنبال برگزاری باشکوه کنگره شهدای روحانی هستیم
حجت‌الاسلام ناظمی در نشست خبری نخستین آیین گرامیداشت ۵۶۵ شهید ارتش گفت: امروز ما به وجود این همه نیروی عزیز و دلسوز به ویژه در ارتش افتخار می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام غلامرضا ناظمی، قائم مقام و معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در نشست خبری نخستین آیین گرامیداشت ۵۶۵ شهید ارتش در استان قم با گرامیداشت یاد شهدا گفت: امروز ما به وجود این همه نیروی عزیز و دلسوز به ویژه عزیزان‌مان در ارتش افتخار می‌کنیم.

وی افزود: منویات رهبر فقید انقلاب اسلامی و همچنین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر این است که نباید این شعله خاموش شود و حرکت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید روز به روز زنده بماند.

حجت‌الاسلام ناظمی با اشاره به ترسیم مسیر زندگی در وصیت نامه‌های شهدا ابراز داشت: این کنگره، یادمان‌ها و یادواره‌ها نشان داده‌اند که ما باید مسیر این شهدای عزیز و بزرگوار را گرامی بداریم و راه را که وصیت نامه‌های خودشان مشخص کرده‌اند با اقتدار و صلابت دنبال کنیم که به طور قطع دعای این شهدای عزیز بدرقه راه همه کسانی خواهد بود که در این مسیر قدم بر می‌دارند.

وی ادامه داد: من لازم می‌دانم در اینجا از حضور همه عزیزان و دست اندرکاران یادواره شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران که از گلباران و عطرافشانی مزار شهدای عزیز ارتش و شهیدانی که در گلزار شهدای شیخان آرمیده‌اند آغاز می‌شود را داشته باشم.

قائم مقام و معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم به برگزاری کنگره بزرگ شهدای روحانیت و گرامیداشت یاد بیش از 4 هزار شهید روحانی را مورد تأکید قرار داد و خاطر نشان ساخت: ما در آستانه کنگره بزرگ شهدای روحانیت هستیم که بیش از چهار هزار شهید روحانی با تأکید رهبر انقلاب یاد خواهند شد که مدت‌ها است عزیزان ما تلاش دارند این کنگره با قوت در شهر مقدس قم برگزار شود.

وی افزود: بنیاد شهید انقلاب اسلامی و به ویژه اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با تمام وجود آمادگی خودشان را خدمت عزیزان اعلام کرده‌اند که هدف و وظیفه ما این است که شأن نزول این بنیاد و تأسیس آن را که به فرمان حضرت امام خمینی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شده بود، با تمام وجود در خدمت هستیم.

ارسال نظرات