۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۷۰۹۴۴۰
سردار نقدی:

همه باید به دولت کمک کنیم تا تصمیم شجاعانه خود را به سرانجام برساند

همه باید به دولت کمک کنیم تا تصمیم شجاعانه خود را به سرانجام برساند
سردار نقدی با تاکید بر اینکه همه باید به دولت کمک کنیم، گفت: اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها و بهینه سازی آن حرکت شجاعانه‌ای بود که دولت های گذشته شجاعت اجرای آن را نداشتند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران صبح امروز در حاشیه مراسم بهره برداری از مخزن آب کشاورزی روستای آقابابا با اشاره به اجرای طرح اصلاح و مردمی سازی یارانه‌ها، اظهار کرد: اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها و بهینه سازی آن حرکتی بود که باید یک روزی انجام می‌شد اما دولت‌های گذشته شجاعت اجرای این تصمیم را نداشتند بنابراین این شجاعت دولت سیزدهم را باید قدر دانست و برای خرید کالاهایی که احساس می‌کنیم امکان دارد، کم پیدا شود حرص نزنیم.

وی گفت: همه چیز به وفور در کشور یافت می شود و همه باید به دولت کمک کنیم تا بتواند این تصمیم شجاعانه و سختی که گرفته و خود را در معرض انواع تهمت‌ها و مشکلات قرار داده است را به سرانجام مطلوب برساند.

معاون هماهنگ کننده سپاه در ادامه به برنامه‌های و فعالیت‌های سپاه برای رفع دغدغه‌های مردم اشاره کرد و افزود: «بسیج و سپاه» خود مردم هستند که یک تشکل تشکیل داده‌اند و برای خدمت و هر جایی که کار زمین مانده و سخت‌تر باشد؛ ورود کرده و کارها را به سرانجام می‌رسانند زیرا درد مردم را می‌دانند بنابراین تلاش می‌کنند تا گره‌ها باز شوند.

سردار نقدی همچنین عنوان کرد: دشت قزوین یکی از حاصلخیزترین دشت‌های ایران است و امنیت غذایی یکی از اولویت‌های تمام کشورهای دنیا به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: از تمام منابع آبی موجود باید بهره برداری بهینه شود و در سال‌های آینده نباید زمینی‌های غرقابی داشته باشیم بلکه منابع آبی موجود باید شبکه بندی شده و پای محصول برسد به ویژه در تولید محصولاتی چون دانه‌های روغنی و غلاتی که دنیا وابسته به آنها است باید اهتمام بیشتری داشته باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: اصحاب رسانه نیز باید برای شناسایی مشکلات و گره‌های موجود در مسیر تولید محصولات کشاورزی همکاری کرده و با شناسایی این مشکلات و معرفی آنها به گروه‌های جهادی در رفع آنها سهیم باشند.

سردار نقدی بیان کرد: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی ظرفیتی هستند که بدون توجه به سودآوری در پروژه‌هایی که منابع مالی کمتری دارند و کار گره خورده است، ورود می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در برخی پروژه‌ها به ویژه پروژه‌هایی که در مناطق صعب العبور باید اجرا شوند و صاحبان این حرفه مبالغ بالایی را درخواست می‌کنند، ورود گروه‌های جهادی و سپاه و بسیج می‌تواند سودآوری حتی ۱۰۰ درصدی داشته باشد و در جاهای دیگر که اجرای پروژه راحت‌تر است نیز ۳۰ تا ۴۰ درصد هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.

ارسال نظرات