۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۷۰۹۵۲۰

مرحله چهارم طرح تربيت حفاظ نهج‌البلاغه برگزار می شود

مرحله چهارم طرح تربيت حفاظ نهج‌البلاغه برگزار می شود
لرستان - عزیزی به زمان برگزاری مسابقه استانی طرح تربيت حفاظ نهج‌البلاغه اشاره کرد و گفت: مرحله چهارم این طرح ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، گفت: مرحله چهارم مسابقه طرح تربيت حفاظ نهج‌البلاغه 31 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه آزمون کتبی، به صورت حضوری در مدارس علمیه خواهران استان برگزار می شود، افزود: آزمون با محوریت حفظ حکمت ۱ الی ۲۰۰ برگزار می شود.

عزیزی در ادامه خاطرنشان کرد: حفظ حکمت ۱الی۱۰۰ ویژه حفاظ جدید الورود است و طلابی که موفق به کسب امتیاز 100 و 90 شوند، مورد تجلیل قرار می گیرند.

وی در ادامه به برگزاری کارگاه آموزشی سواد رسانه ای ویژه طلاب مدارس علمیه خواهران استان اشاره کرد و گفت: این دوره چهارشنبه های هر هفته برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان عنوان کرد: جریان شناسی فضای مجازی، تکنیک های اقناع مخاطب، اینستاگرام و ترفندها، توییتر و ترفندها، مخاطب شناسی، رسانه شناسی، جنگ شناختی، نگارش رسانه از محورهای برگزاری این دوره آموزشی است.

عزیزی با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی سواد رسانه از 14 اسفند 1400 برگزار شده است، بیان کرد: خرداد ماه 1401 آزمون پایان دوره برگزار خواهد شد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات