۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۷۰۶۶۸۶
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی شبهه شناسی ویژه مبلغان

برگزاری دوره آموزشی شبهه شناسی ویژه مبلغان
لرستان - عزیزی با اشاره به اینکه دوره آموزشی شبهه شناسی ویژه خواهران طلبه مبلغ از 10 آبان ماه 1400 آغاز و در حال برگزاری است، آزمون پایان دوره 31اردیبهشت برگزار می شود.

سمیه عزیزی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از اجرای دوره شبهه‌شناسی ویژه طلاب مدارس علمیه خواهران خبر داد و بیان داشت: این دوره با هدف تربیت مبلغ در راستای پاسخگویی به شبهات برگزار شده است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: این دوره آموزشی از تاریخ 10 آبان ماه 1400 تا کنون، به صورت جلسات هفتگی حضوری و مجازی برگزار شده است.

وی افزود: پس از پایان دوره هم اکنون به منظور سنجش یادگیری و ترغیب و تشویق طلاب، آزمون مرحله اول دوره شبهه‌شناسی به صورت کتبی در مدارس علمیه استان برگزار می شود.

عزیزی یادآور شد: آزمون پایان دوره شبهه شناسی ۳۱ اردیبهشت ماه در مدارس علمیه خواهران لرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نتایج آزمون شبهه شناسی 7 خرداد ماه اعلام می شود، یادآور شد: طلاب پس از موفقیت در این آزمون می توانند در عرصه تبلیغ در راستای پاسخگویی به شبهات و جلوگیری از رواج آنها نقش آفرین شوند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان به اهمیت تبلیغ و ضرورت حضور مبلغان در جامعه اشاره کرد و گفت: موفقیت طلاب مبلغ در این عرصه نیازمند ارتقای سطح علمی و اخلاقی، بهره مندی از علم روز و مجهز به شیوه های نوین تبلیغی است.

عزیزی بیان کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی با محوریت مختلف فرصتی برای ارتقای سطح علمی تبلیغی و توانمند سازی طلاب مبلغ در عرصه های مختلف تبلیغی است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات