۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۷۰۲۹۱۶
نماینده ولی‌فقیه در ستاد عتبات عالیات لرستان خبر داد؛

گردآوری کتاب‌ پاسخ به شبهات در حوزه عتبات عالیات

گردآوری کتاب‌ پاسخ به شبهات در حوزه عتبات عالیات
لرستان- حجت الاسلام دریکوند گفت: در راستای پاسخگویی به شبهات مردم در رابطه با عتبات عالیات، کتاب‌ پاسخ به شبهات در حوزه عتبات عالیات گردآوری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام روح‌الدین دریکوند، عصر امروز در دیدار اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات با استاندار لرستان گفت: کتاب‌ پاسخ به شبهات در حوزه عتبات عالیات گردآوری و منتشر شد.

نماینده ولی‌فقیه در ستاد عتبات عالیات لرستان افزود: در این کتاب به عمده شبهه‌هایی که در فضای جامعه انتشار یافته است، به صورت خلاصه و علمی پاسخ داده شده است.

وی اشاره به وجود شبهات پیرامون عتبات عالیات به‌ویژه در فضای مجازی و تلاش دشمنان برای تعریف جایگاه اهل‌بیت(ع)، خاطرنشان کرد: نباید نسبت به توطئه های دشمن در این زمینه بی تفاوت بود.

حجت الاسلام دریکوند با اشاره به اینکه امروز دشمن اعتقادات مردم را هدف قرار داده است، گفت: اگر به شبهات مردم پاسخ داده نشود، اعتقادات ضعیف می شود.

وی بیان کرد: در این کتاب بیان نظرات مراجع تقلید در خصوص کمک به عتبات و عالیات و کسب اجازات استفاده از وجوهات به‌عنوان سرفصل‌های این کتاب در نظر گرفته شده است.

نماینده ولی‌فقیه در ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان یادآور شد: در این کتاب سعی شده به عمده شبهه‌هایی که در فضای جامعه انتشار یافته است، به صورت خلاصه پاسخ داده شود و چاپ علمی و تخصصی این کتاب نیازمند مساعدت استاندار لرستان است.

وی بیان کرد: فعالیت‌های فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان موجب شده با وجود مشکلات و تنگناهای اقتصادی سالانه میزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم لرستان به عتبات عالیات مضاعف شود./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات