۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۷۰۹۶۶۰

ترویج کتاب و معرفی آثار ارزشمند وظیفه ذاتی ما در رسانه ملی است

ترویج کتاب و معرفی آثار ارزشمند وظیفه ذاتی ما در رسانه ملی است
رئیس رسانه ملی گفت: در رسانه ملی ترویج کتابخوانی از وظایف ماست و در این راه نشان دادیم که می‌توانیم مطالباتی را که سال‌ها بر زمین مانده بود را به نتیجه برسانیم.

جبلی با اشاره به رسالت سخت رسانه‌های انقلاب اسلامی گفت: ما در نقطه‌ای به سر می‌بریم که نقطه عطف و ارتقاء انقلاب اسلامی است و این دوره وظیفه ما رسانه‌ها را سنگین کرده و در عرصه‌های مختلف باید مسیر قبل توجهی را در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، منطقه‌ای و بین‌المللی طی کنیم. و ان‌شا‌الله قدر این موقعیت را بدانیم و از این گردنه پربرکت تاریخی به خوبی عبور کنیم.

ترویج کتاب و کتابخوانی و معرفی کتاب‌های ارزشمند از وظایف ذاتی ما در رسانه ملی است

جبلی درباره برنامه‌های رسانه ملی درباره ترویج کتاب و کتابخوانی گفت: در رسانه ملی ترویج کتاب و کتابخوانی و معرفی کتاب‌های ارزشمند از وظایف ذاتی ماست و در این راه هم نشان دادیم که صداوسیما می‌تواند پرونده‌ها و مطالباتی را که سال‌ها بر زمین مانده بود به نتیجه برساند. یکی از این مطالبات کمک به صنعت کتاب برای در دسترس‌تر قرار گرفتن و ارزان شدن آن است که راحت‌تر، روان‌تر و بهتر در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

باید نسل جوان را با اسطوره‌های انقلاب آشنا کنیم

رئیس سازمان صداوسیما با بیان اینکه کتاب‌های ارزشمندی را در نمایشگاه کتاب دیدم، گفت: برخی از این کتاب‌ها را مطالعه کردم و پیشنهادم این است که کتاب‌هایی را که نسل جوان را با بزرگان و افتخارات ایران و انقلاب اسلامی آشنا می کند باید به نسل جوان معرفی کنیم. ما حتماً نیازمندیم که خاطرات خوب را مرور کنیم و باید افتخارات و اسطوره‌ها را به نسل جوان معرفی کنیم.

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات