۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۷۰۹۶۷۲
نماینده ولی فقیه در پرند:

جراحی اقتصادی کشور امری لازم و ضروری است

جراحی اقتصادی کشور امری لازم و ضروری است
حجت‌الاسلام کاظمی گفت: اصل اجرای هدفمندی یارانه‌ها اقدامی شجاعانه، لازم و قابل تقدیر است و اگر اقتصاد ما جراحی نشود در آینده کوتاه با بحران‌های سخت‌تری مواجه خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تهران، حجت‌الاسلام اسماعیل کاظمی، امام جمعه شهر جدید پرند با اشاره به تصمیمات اقتصادی جدید دولت اظهار کرد: بنده با مردم شهر پرند صادق هستم چون من نوکر حضرت آقا هستم نه نوکر دولت. من به طبع از آقای خودم می‌گویم که ما دیپلمات نیستیم ما نقلابی هستیم. انقلابی‌گری یعنی نوکری برای مردم که بالاترین افتخار است.

وی در ادامه افزود: اکنون هیچ کمبودی در زمینه ارزاق عمومی در پرند وجود ندارد، اگر هم زمانی سرانه کالاهای اساسی در شهر کاهش یابد، از همه ابرو خود برای  تامین آن استفاده می کنیم.

نماینده ولی فقیه در پرند ابراز کرد: مطالبه جدی مردم جمهوری اسلامی از دستگاه قضا این است که اگر اکنون رئیس جمهور در رفتار خود تقوای سیاسی را لحاظ می‌کند، شما وظیفه دارید به عنوان مدعی‌العموم کسانی که این وضعیت را بر مردم تحمیل کردند به دادگاه بکشانید و با اشد مجازات با آن‌ها برخورد کنید.

حجت‌الاسلام کاظمی خطاب به کسانی که در خارج از این مرز بوم با نگاه پوپولیستی و با تبلیغات منفی به سیاه نمایی شرایط کنونی می‌پردازند، اظهار داشت: ۸ سال همه جمهوری اسلامی را به تاراج بردند و شما لال بودید، حالا امروز برای ما توییت می‌زنید و از شرایط موجود انتقاد می‌کنید.

وی در ادامه به اجرای هدفمندی یارانه ها پرداخت و ابراز کرد: اصل اجرای هدفمندی یارانه‌ها و این اقدام فاخر آیت‌الله رئیسی شجاعتمندانه، لازم و قابل تقدیر است و اگر اقتصاد ما جراحی نشود در آینده کوتاه شاید به بحران‌های سخت‌تری برسیم.

حجت‌الاسلام کاظمی در پایان افزود: قالب مردم شهر پرند از اقشار کم‌درآمد هستند و ان شاءالله در آینده نزدیک خواهیم دید که اولین طبقه ای که از طرح هدفمند شدن یارانه‌ها بهره می‌برند از دهک‌های پایین جامعه خواهند بود.

ارسال نظرات