۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۷۰۹۶۷۹
مدیر نهادهای آموزشی و قضایی معاونت تبلیغ حوزه علمیه:

توان تبلیغی طلاب تقویت شود

توان تبلیغی طلاب تقویت شود
لرستان-حجت الاسلام مردانپور به رسالت سنگین حوزه علمیه در عرصه تبلیغ اشاره کرد و گفت: برای انجام این رسالت خطیر باید توان تبلیغی طلاب تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام حسین مردانپور، در جمع مدیران و کادر حوزه علمیه لرستان که در مرکز مدیریت حوزه علمیه برادران استان برگزار شد، گفت: خروجی حوزه علمیه تبلیغ است.

مدیر نهادهای آموزشی و قضایی معاونت تبلیغ حوزه علمیه به رسالت حوزه در عرصه تبلیغ اشاره کرد و افزود: تبلیغ به موقع و موثر لازمه هدایت دینی جامعه و مقابله با آسیب های اجتماعی است.

وی بر ضرورت حضور مبلغان در جامعه به ویژه در مدارس آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: حضور مبلغان در مدارس برای تربیت نسلی مومن، متعهد و انقلابی ضروری است.

حجت الاسلام مردانپور با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمن که نسل نو را هدف قرار داده اند، خاطرنشان کرد: حضور مبلغان در مدارس برای پاسخگویی به شبهات لازمه مقابله با هجمه های فرهنگی است.

وی بر ضرورت ارتقا و تقویت دوره های آموزشی و تبلیغی ویژه طلاب تاکید کرد و گفت: برگزاری این دوره ها برای ارتقای فعالیت های تبلیغی ضروری است.

حجت الاسلام مردانپور با اشاره به اعزام مبلغ در مدارس آموزش و پرورش در قالب طرح امین، در رابطه با توسعه کمی و کیفی طرح امین در استان لرستان تاکید کرد./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات