۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۷۰۹۹۶۸
حجت الاسلام نطنزی:

طالب زاده در راه انقلاب هر کار کوچکی را بزرگ می‌دید

طالب زاده در راه انقلاب هر کار کوچکی را بزرگ می‌دید
فعال رسانه با اشاره به شخصیت نادر طالب زاده گفت: او با روحیه ای با شما برخورد می کرد که شما را غافلگیر می کرد و هر کار کوچک برای جبهه حق را بزرگ می دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجاتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین نطنزی فعال رسانه ای چهارشنبه در نشست تخصصی «جهاد تبیین، رسانه و حوزه های علمیه» که به مناسبت گرامیداشت مجاهد خستگی ناپذیر هنرمند متعهد و سردار تبیین مرحوم نادر طالب زاده در خبرگزاری رسا برگزار شد، گفت: نادر طالب ویژگی های خاصی داشت مثلا قبل از فعالیت هنری یک ارتباط روحی و روانی با خدای تبارک و تعالی برقرار می کرد، من به شخصه مدت ها شاگرد ایشان بودم.

وی افزود: طالب زاده حامی دوستانی بود که دغدغه اسلام و انقلاب داشتند و لحظه به لحظه در کنار دوستان آموزش می داد و از آبروی خود برای معرفی طلاب رسانه ای می گذشت و با روحیه ای با شما برخورد می کرد که شما را غافلگیر می کرد، او هر کار کوچک برای جبهه حق را بزرگ می دانست.

حجت الاسلام نطنزی با اشاره به تربیت نیرو با اندیشه نادر طالب زاده تصریح کرد: با روحیه حاج نادر همه رشد می کردند و شبکه تمدن، طه و المنار با نگاه ایشان و تربیت خاصی که ایجاد کرده بود موجب فعال شدن دوستان رسانه ای انقلابی شد.

این فعال رسانه ای با بیان اینکه نادر رسانه شناس خاص بود، ادامه داد: به برکت افق و نگاه حاج نادر عده زیادی در دنیای رسانه ای انقلاب متولد شدند و باقیات و صالحاتی را برای خود به یادگار گذاشت.

ارسال نظرات