۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۷۰۹۹۷۵
حجت الاسلام والمسلمین ربانی در پیامی به کنگره شهدای روحانی اصفهان:

تجلیل از شهدا مصداق بارز جهاد تبیین است

تجلیل از شهدا مصداق بارز جهاد تبیین است
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پیامی به کنگره گرامیداشت شهدای روحانی استان اصفهان نوشت: تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین ربانی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در در پیامی به کنگره گرامیداشت 590 شهید روحانی و 8 روحانی جهادگر استان اصفهان به  اشاره کرد و نوشت: تجلیل از شهدای گرانقدر، همان جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری است به برکت شهدای انقلاب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  و مایه ی بقای انقلاب اسلامی  است.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا  عند ربهم یرزقون

سلام بر پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج)، سلام بر روان پاک امام راحل، امام شهدا، سلام بر شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شهیدان عزیز و گرانقدر هشت سال دفاع مقدس به ویژه  590 شهید روحانی و 8 روحانی جهادگر استان اصفهان، درود بیکران بر مقام معظم رهبری  و سلام بر شما بسیجیان و عاشقان و رهروان شهیدان جان بر کف.

تجلیل از شهدای گرانقدر، همان جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری است به برکت شهدای انقلاب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  و مایه ی بقای انقلاب اسلامی  است، امروز ایران اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی بر قلل رفیع و منیع افتخار ایستاده است.

تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است. شهدا با تأسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین(ع)  درس فداکاری، وفاداری، از خودگذشتگی و شجاعت، شهامت، صداقت و ... آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی کردند و حماسه‌ای جاوید آفریدند.

یاد و خاطره‌ی دل‌انگیز همه‌ی شهیدان خصوصا شهیدان روحانی سنگرساز بی‌سنگر  جهاد سازندگی استان اصفهان (شهیدان روحانی  جهادگر؛ محمد رضازاده لواف – رمضانعلی آقائی خوزانی – محمد علی امامی نجف آبادی – سبزعلی جلالی-عبدالحسین خانی نجف آبادی –محمد علی حجتی –قدرت الله آقائی حسین آبادی –محمد نجف آبادی اصفهانی وطن) را گرامی می دارم.

در پایان از اینکه حضورا میسر نشد در این مراسم و در جمع شما باشم عذر خواهم و از تک تک شما خوبان و برگزار کنندگان این مراسم تقدیر و تشکر می‌نمایم.

و من الله توفیق

حسن ربانی

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی

ارسال نظرات