۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۷۰۹۹۹۴

مقطع پایانی جنگ ناگفته‌های فراوان دارد/ حوزه نشر به میدان بیاید

مقطع پایانی جنگ ناگفته‌های فراوان دارد/ حوزه نشر به میدان بیاید
تاکنون درباره مقطع پایانی جنگ و ناگفته‌های مربوط به این دوره آثار قابل‌توجهی تدوین و چاپ نشده و امید می‌رود نسبت به پژوهش در این مقطع حساس جنگ اقدام لازم انجام شود.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجاتماعی خبرگزاری رسا، کامران غضنفری از نویسندگان و پژوهشگران دفاع مقدس که کتاب «راز قطعنامه» وی با محتوای وقایع پایان جنگ و پذیرش قطعنامه ۵۹۸ با استقبال فراوانی از سوی مخاطبان مواجه شده و ۱۸ بار توسط مؤسسه کیهان تجدید چاپ شده است.

غضنفری درباره اهمیت برگزاری نمایشگاه کتاب بیان داشت: این نمایشگاه، مرکزی است که علاقه‌مندان به فرهنگ کتابخوانی می‌توانند با حضور در آن، فراخور با موضوعاتی که به آن علاقه‌مند هستند؛ کتب چاپ شده را تهیه کرده و مطالعه کنند.

وی با اشاره به اهمیت حوزه دفاع مقدس در عرصه کتاب گفت: حضور مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب، فرصت مناسبی است تا با توجه به تمرکز این مرکز بر روی تحولات و وقایع جنگ، علاقه‌مندان با حضور در غرفه این مرکز با آثار جنگ و دفاع مقدس آشنا شوند.

این نویسنده دفاع مقدس با اشاره به چالش‌های پیش‌روی تاریخ هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: متأسفانه تاکنون درباره مقطع پایانی جنگ و ناگفته‌های مربوط به این دوره آثار قابل‌توجهی تدوین و چاپ نشده و امید می‌رود نسبت به تحقیق و پژوهش در این مقطع حساس جنگ که شبهات و ابهاماتی را برای مخاطبان به همراه داشته است، اقدام لازم انجام شود.

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات