۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۷۱۰۱۲۴
توسط مدیرکل امور فرهنگی جامعه الزهرا تشریح شد؛

اقدامات فرهنگی طلاب جامعة الزهرا در جشنواره مادرانه بانوان استان قم

اقدامات فرهنگی طلاب جامعة الزهرا در جشنواره مادرانه بانوان استان قم
جشنواره مادرانه ویژه بانوان استان قم به مناسبت هفته ملی جمعیت با فعالیت فرهنگی طلاب و اساتید جامعة الزهرا در بوستان نرگس برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا سرکارخانم سیده ربابه داودالموسوی در گفت‌وگویی، با بیان اینکه جشنواره مادرانه ویژه بانوان استان قم به مناسبت هفته ملی جمعیت به مدت یک هفته در بوستان نرگس برگزار شد، گفت: جشنواره مادرانه با همکاری جامعة الزهرا (س)، شورای شهر، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و استانداری در بوستان بانوان نرگس برگزار شده است.

داودالموسوی با اشاره به غرفه‌های جشنواره مادرانه، توضیح داد: در غرفه کلینیک مادرانه که با همت مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی جامعة الزهرا (س) راه اندازی شد، اساتید این مرکز، پاسخگوی سؤالات فقهی، پزشکی و اعتقادی بانوان بودند.

مدیرکل امور فرهنگی جامعة الزهرا (س) افزود: غرفه مشاوره به همت واحد مشاوره الزهرا (س) و غرفه معرفی بانوان موفق پرجمعیت به همت اداره خانواده این مجموعه از دیگر غرفه‌های این جشنواره بود، همچنین در غرفه کودک، برنامه‌های متنوعی از جمله ترویج پویش «سهم من از زندگی؛ خواهر و برادر» ویژه کودکان و نوجوانان با همکاری مهدکودک شکوفه‌های بهار و اداره کل تبلیغ جامعة الزهرا (س) اجرا شد.

داودالموسوی اضافه کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و اهدای جوایز به همراه معرفی کتاب از دیگر برنامه‌های این جشنواره بود.

وی یادآور شد: در این جشنواره، دو روز دورهمی مادرانه با برنامه‌های متنوع و شاد در روزهای سه شنبه و پنجشنبه برگزار شد که با استقبال خوب بانوان استان مواجه شد.

جشنواره مادرانه همزمان با هفته ملی جمعیت از روز یکشنبه تا جمعه، ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت ساعت ۱۷ تا ۲۰ در بوستان نرگس دایر بوده است.

ارسال نظرات