۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۷۱۰۱۶۳
روحانی برجسته پاکستان:

بازی وحشتناکی با مردم پاکستان در حال انجام است

بازی وحشتناکی با مردم پاکستان در حال انجام است
حجت الاسلام والمسلمین نقوی از اندیشمندان بزرگ و فعال فرهنگی سیاسی پاکستان، سیاست های فعلی سران کشور را خطرناک توصیف کرد و خواستار اصلاح ساختار سیاسی این کشور شد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حسن ظفر نقوی روحانی و اندیشمند بزرگ و فعال فرهنگی سیاسی پاکستان در پیامی که از خانه العارف «Al-Arif House» صادر شد، گفت: بازی وحشتناکی با مردم مظلوم پاکستان در حال انجام است.

وی با بیان این که اعضای حزب حاکم، کشور را به حال خود رها کرده اند و فقط مشغول مختومه کردن پرونده های قضایی خود هستند که دولت های سابق برای آنان درست کرده اند، ابراز داشت: در هیچ کجای جهان به جز پاکستان، موردی یافت نمی شود که فردی با اتهامات بالای فساد، عهده دار پست نخست وزیری کشور باشد.

این روحانی برجسته پاکستان افزود: اگر جستجو و بررسی صورت بگیرد کمتر ایالتی را خواهیم یافت که وزرای آن پرونده فساد نداشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین نقوی با انتقاد از افزایش قمیت مواد غذائی و گرانی در داخل کشور تصریح کرد: مسئولان از خشم مردم و هجوم آنان به خیابان ها، باید بترسند که عواقب ناگواری را درپی خواهد داشت./988/

ارسال نظرات