۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۷۱۰۲۵۰

کتاب "خون دلی که لعل شد" به چاپ بیست و سوم رسید

کتاب
مدیر محتوایی انتشارات انقلاب اسلامی گفت: به لطف الهی و استقبال خوب مخاطبان، کتاب "خون دلی که لعل شد" به چاپ بیست و سوم رسید.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی صابری با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: این کتاب، دربردارنده خاطرات حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای از زندان ها، تبعید و دوران مبارزات انقلاب اسلامی ایشان است.

وی افزود: این اثر در واقع شامل بیان حکمت ها، درس‌ها و عبرت‌هایی است که به فراخور بحث‌ها بیان شده و هر کدام از آن‌ها می‌تواند چراغ راهی برای آشنایی مخاطب کتاب به خصوص جوانان عزیز با فجایع رژیم منحوس پهلوی و نیز سختی‌ها، مرارت‌ها و رنج‌های مبارزان و در مقابل، پایمردی‌ها، مقاومت ها، خلوص و ایمان انقلابیون باشد.

وی در ادامه با بیان این که در نمایشگاه کتاب امسال به همت این انتشارات بیش از ۱۵۰ عنوان کتاب عرضه شده است، گفت: از این تعداد بیش از ۱۰ عنوان اثر جدید است که از آن جمله کتاب جهاد تبیین است که با استقبال خوب مردم و خانواده ها نیز همراه شده است.

حجت الاسلام صابری همچنین یادآور شد: آثار عرضه شده در غرفه انتشارات انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب تهران با موضوعات و محورهای مرتبط با مقوله انقلاب اسلامی، سیره اهل بیت(ع)، اندیشه ها و تفاسیر مقام معظم رهبری، کتب فقهی رهبر معظم انقلاب و نیز بیانیه گام دوم است.

ارسال نظرات