۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۷۱۰۲۲۰
نماینده ولی فقیه در کاشان مطرح کرد؛

بیانیه گام دوم انقلاب، زمینه سازی برای ظهور

بیانیه گام دوم انقلاب، زمینه سازی برای ظهور
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مسیری است که رهبر معظم انقلاب برای تحقق ظهور امام زمان(عج) زمینه سازی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی بعد از ظهر امروز در دیدار دست اندرکاران جشنواره آه و آهو در کاشان با اشاره به اینکه وجود چنین مجموعه‌ای در شهرستان کاشان سبب افتخار و مباهات است، گفت: باید بیش از این قدرامام رضا (ع) را بدانیم.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) در سال ۴۲ برای آغاز حرکت انقلاب اسلامی از امام رضا(ع) اجازه گرفت، افزود: آیت الله ری شهری در کتاب خود با عنوان «خاطرات آموزنده» از قول آیت الله سید جواد علم الهدی این موضوع را مطرح کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: تشکیل نظام جمهوری اسلامی درایران با عنایت خاص امام رضا(ع) که همان رحمت رحیمیه خداوند و رحمت ویژه اهل تقوا و مومنان است تأسیس شد.

به گفته وی برای انجام هرکاری نیاز به رحمت ویژه رحیمه و رحمت خاص امام رضا(ع) است و باید قدر امام رضا(ع) بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به معارف محور بودن جشنواره آه و آهو در کاشان، اظهار داشت: امروز یکی از چالش‌های کشور و شهرستان کاشان موضوع حجاب و عفاف است.

وی افزود: امروز گروه‌های هنری، مستند ساز و فعالان در عرصه تئاتر باید برای عفاف و حجاب طرح برنامه‌ داشته باشند برای موضوع حجاب کار‌های فاحر هنری ارائه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: جشنواره آه و آهو در کاشان طی ۱۰ شب برنامه‌های فرهنگی خود، آسیب‌ها و معضلات شهرستان کاشان از جمله حجاب و عفاف را با استناعت از امام رضا(ع) در قالب برنامه‌های هنری ارائه کند.

وی برنامه‌های فرهنگی از جمله قرآن و اقامه نماز جماعت در جشنواره آه و آهو را حائز اهمیت دانست و ابراز داشت: حرکت در مسیر امام رضا(ع) دعوت به خدا و نماز یکی ازمهمترین دعوت‌ها است تا از این راه  عشق به نماز در جامعه ترویج شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه نائب امام زمان(عج) زمینه را برای ظهور حضرت فراهم می‌کند، گفت: بیانیه گام دوم مسیری است که رهبرمعظم انقلاب برای تحقق ظهور امام زمان(عج) زمینه سازی می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر گنجانیدن بیانیه گام انقلاب و انتظار ظهور امام زمان(عج) به عنوان یکی از زیر شاخه های جشنواره آه و آهو در کاشان، گفت: آمدن امام رضا(ع) و امامزدگان مقدمه‌ای برای فراهم شدن بستر ظهور امام زمان (عج) در دراز مدت است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات