۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۷۰۹۸۷۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

دشمن با جنگ شناختی، باورهای مردم را هدف گرفته است / اهمیت کار رسانه ای

دشمن با جنگ شناختی، باورهای مردم را هدف گرفته است / اهمیت کار رسانه ای
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: شهرداری‌ها و عملکرد کارکنان شهرداری به عنوان یکی از نهاد‌هایی است که می‌تواند کارآمدی نظام را به منصه ظهور برساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی در دیدار با شهردار و اعضای خانواده ارتباطات مدیریت شهری، گفت: خداوند را باید شاکر بود در شهری زندگی می‌کنیم که شهردار و مجموعه مدیران زیر مجموعه آن انقلابی و جهادی فعالیت می‌کنند.

وی با تقدیر از دیدگاه کلان شهردار و تبیین چشم انداز شهری برای توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرستان کاشان، افزود: شهرستان کاشان نیاز به مدیران انقلابی و جهادی در همه سطوح دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به تلاش دشمن برای روی کار آمدن مسئولان سکولار در راس امور، اظهار داشت: نتیجه انتخاب یک شورای اسلامی انقلابی و جهادی، انتخاب شهردار انقلاب و جهادی است.

به گفته وی هر مسافر و گردشگری که به شهرستان کاشان وارد می‌شود در همان لحظه ورود متوجه می‌شود وارد شهری با هویت، با اصالت و ارزش‌های دینی و انقلابی شده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به این فرمایش امام خمینی (ره) که تبلیغات رسانه‌ای جایگاه ویژه‌ای دارد، افزود: دشمن در تبلیغات رسانه‌ای خود حق را باطل و باطل را حق جلوه می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی قدرت رسانه‌ای هالیوود را غیر قابل انکار دانست و گفت: جبهه حق در صورت استفاده صحیح از امکانات اندک در اختیار می تواند با استعانت از خداوند و اهل بیت (ع) به پیروزی‌های بزرگی برسد.

وی شهرداری‌ها را تابلوی تمام عیار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: دشمن علاوه بر جنگ امنیتی، با جنگ شناختی به میدان آمده و باور‌های مردم و مسئولان را هدف قرار داده است.

به گفته وی دشمن درجنگ امنیتی و شناختی خود به دنبال ناکارآمد معرفی کردن نظام و القای بی کفایتی مدیران انقلابی و جهادی در اداره کشور است.

نماینده ولی فقیه در کاشان از شهرداری‌ها و عملکرد کارکنان شهرداری به عنوان یکی از نهاد‌هایی نام برد که می‌تواند کار آمدی نظام را به منصه ظهور برساند.

وی با اشاره به آیه ۶۹ سوره عنکبوت که می‌فرماید، «وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ» و با بیان اینکه کار برای رضایت خدا سبب تشخیص حق از باطل و خروج از بن بست‌ها می‌شود، گفت: رضایت مردم سبب رضایت خدا و ائمه اطهار (ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم داشتن اخلاق نیکو و تکریم ارباب رجوع تأکید کرد و اظهار داشت: ضمن اینکه تکریم ارباب رجوع باید دوستانه و صمیمی باشد، باید از تمام راهکار‌های قانونی برای حل مشکل مردم استفاده شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات