۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۷۰۹۴۱۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

جهان تشنه معارف اهل بیت است

جهان تشنه معارف اهل بیت است
اصفهان- حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه امروز جهان تشنه معارف اهل بیت(ع) است، گفت: به برکت معارف اهل بیت(ع) ذخایر و ثروت‌های ارزشمند معنوی بسیاری داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در گردهمایی ائمه جمعه شمال استان اصفهان که در مصلی نماز جمعه نوش آباد برگزار شد، گفت: ائمه جمعه برای ارتقای فرهنگ دینی تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن از آشنایی جوانان کشور‌های مسلمان با معارف اهل بیت (ع) به شدت در هراس است، افزود: دشمن امروز تلاش می‌کند تا جوانان با معارف اهل بیت (ع) آشنا نشوند.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین با بیان اینکه امروز جهان تشنه معارف اهل بیت (ع) است، اظهار داشت: به برکت معارف اهل بیت (ع) ذخایر و ثروت‌های ارزشمند معنوی بسیاری داریم که ما را از بقیه بی نیاز می‌کند.

رضا مظلومی معاون مدیر کل و رئیس اداره جهاد کشاورزی کاشان نیز اجرای طرح اصلاح یارانه و حذف ارز ترجیحی را یک جراحی بزرگ اقتصادی وانقلاب بزرگ توسط دولت سیزدهم و وزرات جهاد کشاورزی دانست و افزود: اگر طرح اصلاح یارانه و حذف ارز ترجیحی اجرا نمی‌شد، دولت هزینه سنگینی پرداخت می‌کرد.

وی افزود: اجرای طرح اصلاح یارانه سبب شد تا یارانه ازجیب سوداگران و مافیا گرفته شده و مستقیما به حساب مردم واریز شود و کشاورزان و مرغداران نیز بتوانند در کشور و دنیا رقابت کند.

مظلومی امنیت غذایی را از مزایای اجرای طرح هدفمندی یارانه دانست و گفت: باید توجه داشته باشید که امنیت غذایی اقتدار نظامی و ملی را بدنبال دارد.

وی ادامه داد: اگر ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی اعلام می‌کند ۳ میلیون تن گندم به کشور‌های همسایه صادر می‌شود برای این است که این میزان گندم در کشوراز طریق تبدیل آرد یارانه‌ای ملت ایران به ماکارونی به خارج کشور صادرمی شد وسود آن به جیب صاحبان ثروت واریز می‌شد.

به گفته وی تبدیل آرد یارانه‌ای ملت ایران به ماکارونی به نام ملت، اما به کام صاحبان صنایع به خارج از کشور صادر می شد.

وی توانمندی بخش کشاورزی، پایداری امنیت غذایی، سرمایه گذاردر بخش کشاورزی، هدفمند شدن سرمایه ملی را از دستاورد‌های مهم اجرای طرح اصلاح یارانه‌ها و واریز یارانه کمک معیشتی اعلام کرد.

معاون مدیر کل و رئیس اداره جهاد کشاورزی کاشان توانمندی بخش کشاورزی، پایداری امنیت غذایی، سرمایه گذاردربخش کشاورزی و هدفمند شدن سرمایه ملی را از دستاورد‌های مهم اجرای طرح اصلاح یارانه‌ها و واریز یارانه کمک معیشتی اعلام کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات