۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۷۰۹۰۳۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

بسیج در کار‌های سخت نظام پای کار بوده و حضوری قوی دارد

بسیج در کار‌های سخت نظام پای کار بوده و حضوری قوی دارد
اصفهان- حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که روز به روز گسترش یافته و نیرو‌های مخلص بسیجی در کار‌های سخت نظام پای کار و حضور قوی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی بعد از ظهر امروز در دیدار با اعضا و گرو‌ه های بسیج سازندگی شهرستان کاشان گفت: ادغام شدن جهاد سازندگی با وزارت کشاورزی سبب نگرانی فعالیت‌های جهادی شد، اما با تأسیس بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب و ادامه فعالیت‌های جهادی این نگرانی برطرف شد.

به گفته وی بسیج شجره طیبه‌ای است که روز به روز گسترش یافته و نیرو‌های مخلص بسیجی در کار‌های سخت نظام پای کار و حضور قوی دارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه با اشاره به خدمات ارزنده بسیج سازندگی در منطقه کاشان و کشور، افزود: کار جهادی در بخش سازندگی ارزشمند، تاثیرگذار و ماندگار است و یکی ازدستاورد‌های آن درخشش گرو‌های بسیج سازندگی و نیرو‌های بسیجی جهادی در دوران کرونا بود که برای همیشه در تاریخ ثبت و ضبط شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه با انتقاد از برخی مشکلات فرهنگی منطقه کاشان، گفت: با ورود بسیج به موضوعات فرهنگی رفع معضلات فرهنگی درمنطقه کاشان امکان پذیر است و بسیج توان کاهش معضلات فرهنگی را دارد.

سرهنگ کریم اکبری فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه کاشان نیز در دیدار با تبریک سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی با هدف جهت‌دهی و ساماندهی نیرو‌های جهادی مردمی به فرماند رهبر معظم انقلاب تاسیس شد و و امروز شاهد دستاورد‌های قابل توجه این نهاد هستیم.

وی با اشاره به اینکه با تشکیل بسیج سازندگی نیرو‌های خودجوش بسیجی جهادی پای کار آمدند، یادآور شد: در حال حاضر ۲۱۷ گروه جهادی فعال شهرستان کاشان درسامانه اطلس به ثبت رسیده است که از این تعداد ۷۱ گروه جهادی در کاشان فعالیت‌های قابل توجهی داشته اند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه کاشان ادامه داد: گرو‌های جهادی بسیج سازندگی علاوه بر فعالیت‌های جهادی در روستا و مناطق حاشیه کاشان درسیستان و بلوچستان، کهکیلویه و بویراحمد و سایر استان‌های محروم کشور‌ها نیز به کمک مردم رفته ودرسازندگی و آبادانی کشورحضور دارند.

لازم به ذکر است، در این دیدار اعضای بسیج سازندگی خاطرات و گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در حوادث، زلزله، سیل و دیگر اقدامات بسیج سازندگی کاشان درنقاط مختلف کشوررا ارائه کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات