۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۷۱۰۳۴۶

واکنش رسانه های صهیونیستی به ترور شهید صیادخدایی

واکنش رسانه های صهیونیستی به ترور شهید صیادخدایی
لفاظی رسانه های رژیم صهیونیستی پس از ترور شهید مدافع حرم در تهران آغاز شد و ادعاهایی در زمینه اشراف اطلاعاتی این رژیم مطرح کردند که در تناقض با یکدیگر قرار دارند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، پس از اقدام تروریستی روز گذشته که منجر به شهادت سردار شهید صیاد خدایی از مدافعان حرم شد، رسانه‌های عبری زبان نسبت به این مسئله واکنش نشان داده و به گزافه گویی پرداختند.

در این مورد رسانه‌های عبری از سر استیصال و برای جبران شکست‌های داخلی و همچنین منطقه‌ای واکنش‌های شتابزده و متناقضی داشتند. هدف نیز این بود که با این ترور، دستاوردی برای جبران شکست‌های امنیتی و اجتماعی داخلی خود فراهم کنند که البته با توجه به روند روزافزون گسست اجتماعی رژیم صهیونیستی از داخل، به نظر می‌رسد نتیجه‌ای جز شکست در انتظارشان نخواهد بود.

در همین رابطه، روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» در لفاظی ای در این باره مدعی شد که ترور یادشده به نوعی پاسخی در قبال تهدیدات پهپادی ایران برضد این رژیم است.

روزنامه «تایمز اسرائیل» نیز در همین رابطه به نقل از منابع غیرموثق عبری زبان اعلام کرد که شهید خدایی در صدد برنامه ریزی برای ضربه زدن به منافع رژیم صهیونیستی در سراسر جهان بوده است.

روزنامه «هاآرتص» نیز با تکرار لفاظی‌های فوق مدعی شد که پاسدار شهید، پشت اقداماتی برضد بازرگانان و دیپلمات‌های این رژیم بوده است.

روزنامه عبری زبان «معاریو» نیز گزارش داد که این ترور ممکن است ارتباطی به مسئله هسته‌ای ایران نداشته و بیشتر مرتبط به مسائل امنیتی در سوریه باشد.‌

شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل هم مدعی شد فرد ترور شده مسئول انتقال فناوری موشک‌های پیشرفته و دقیق به حزب‌الله بوده است.

همچنین رسانه صهیونیستی «اینتل تایمز» نیز مدعی شد که شهید خدایی مسئول یکی از واحدهای تهاجمی نیروی قدس است و یا آنکه در بخش لجستیکی این نیرو که مقر آن در خاک سوریه است در قالب ارسال سلاح و کمک به تولید موشک‌های دقیق فعالیت می‌کرده است. وی احتمالاً در فعالیت‌های پهپادی نیز مشارکت داشته است!

روز گذشته روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای با اعلام خبر اقدام جنایتکارانه تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی در شهادت یکی از مدافعان سرافراز حرم اعلام کرد: عصر امروز (یکشنبه) در یکی از کوچه‌های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران، مدافع حرم «سردار شهید صیاد خدایی» هدف جنایت تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت.

این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت مدافع سرافراز حرم سرهنگ پاسدار صیاد خدایی به خانواده معظم وی تاکید کرده است که اقدام لازم برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربین پیش‌بینی و در حال انجام است./۹۸۸/

واکنش رسانه های صهیونیست به ترور سردار شهید صیاد خدایی چگونه بود؟

واکنش رسانه های صهیونیست به ترور سردار شهید صیاد خدایی چگونه بود؟

ارسال نظرات