۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۷۱۰۳۵۲
امام جمعه یاسوج:

ابعاد شخصیتی حضرت امام برای جوانان تبیین شود

ابعاد شخصیتی حضرت امام برای جوانان تبیین شود
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر به جوانان که در این عصر فضای مجازی زندگی می‌کنند امام را نشناسیم خطای بزرگی مرتکب شده‌ایم، توصیه می‌کنم ابعاد شخصیتی حضرت امام برای جوانان و مردم تبیین شود.

به گزارش گروه سیره امامین خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بر تبیین شخصیت حضرت امام برای نسل پس از انقلاب تاکید کرد و گفت: جهاد تبیین اگر شکل نگیرد و شخصیت‌ها و افراد به درستی معرفی و افکار روشن و راه‌ها توضیح داده نشود تحریف صورت می‌گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر معرفی شخصیت‌ها به خوبی انجام نشود  خطر تحریف وجود دارد، افزود: حضرت امام یک فقیه عادل و عالم بودند، چنین فردی هیچ وقت انقلابی نخواهد داشت که به ضرر و زیان بشر باشد مثل این می‌ماند که بگویم در سایه علم بدبخت می‌شویم مگر می‌شود؟

وی با بیان اینکه سلطنت طلبان  بانی استبداد هستند اما می‌گویند می‌خواهیم استبداد را برداریم، افزود: وقتی یک چشم آبی اروپایی کشته می‌شود تمام رسانه‌های جهان فریاد می‌زنند اما ۴۰  هزار کودکی که در یمن کشته شدند  صدای هیچ کسی در نیامد بعد از دموکراسی حرف می‌زنند.

وی بیان کرد: وقتی یک خانم چادر به سر می‌کند می‌گویند آزادی نیست اما وقتی قرآن را به آتش می‌کشند می‌گویند آزادی، چنین افرادی می توانند امام را تحریف کند لذا اگر به جوانان که در این عصر فضای مجازی زندگی می‌کنند امام را نشناسیم خطای بزرگی مرتکب شده‌ایم، توصیه می‌کنم ابعاد شخصیتی حضرت امام برای جوانان و مردم تبیین شود.

وی با بیان اینکه دشمنان، دین اسلام با آن عظمت را تحریف کردند و برای انقلاب اسلامی چنین کاری را انجام خواهند، گفت: علاوه بر تبیین شخصیت حضرت امام(ره) دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز از طریق رسانه‌هایی که تعداد آنها زیاد است مطرح شود.

حسینی با بیان اینکه مردم ایران از دوران قاجار تا پهلوی همواره مورد ظلم بودند، گفت: اما بعد از انقلاب اگر دشمنان سعی کردند به ما ضربه بزنند خودشان آسیب دیدند و به فرموده مقام معظم رهبری "دوران بزن درو "تمام شده است.

وی با اشاره به اینکه نباید آغاز زعامت مقام معظم رهبری و عنایتی که خداوند به ما کرده فراموش شود، گفت: پس از درگذشت حضرت امام خلاء بزرگی در کشور ایجاد شد و دشمنان با استفاده از این شرایط برنامه‌هایی تدارک دیدند اما با انتخاب حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب، آرامشی کل کشور را فرا گرفت و نقشه دشمنان هم خنثی شد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه فضاسازی محیطی طی روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد  انجام شود، گفت: بخشداری‌ از مناسبت‌ها غافل نشوند، مناسبت ملی می‌شود یا در بخش‌های ما خبری نیست حتی در مناسبت‌های مذهبی هم خبری در مناطق استان نیست.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی بیان کرد: به این مناسبت‌ها توجه و برجسته شوند، حیف است در یک شهر و بخشی خبری نباشد،ضمن اینکه ادارات در این زمینه هم برنامه‌ریزی داشته باشند.

 

منبع: فارس

منبع: فارس
ارسال نظرات