۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۷۱۰۳۸۴
در نشستی بررسی شد؛

نقش مداحان و ذاکرین اهل بیت در فرهنگ سازی دینی

نقش مداحان و ذاکرین اهل بیت در فرهنگ سازی دینی
نشست مسؤولان معاونت تبلیغ ارتباطات حوزه علمیه با ذاکرین شاخص استان قم با موضوع «نقش مداحان و ذاکرین اهل بیت(ع) در فرهنگ سازی دینی» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست مسؤولان معاونت تبلیغ ارتباطات حوزه علمیه با ذاکرین شاخص استان قم با موضوع «نقش مداحان و ذاکرین اهل بیت(ع) در فرهنگ سازی دینی» در ساختمان دارالشفاء مرکز مدیریت حوزه علمیه قم برگزار شد.

لازم به ذکر است در این نشست  از سوس مسؤولان حوزوی بر محورهای تداوم جلسات ارتباط مرکز مدیریت و ذاکرین اهل بیت، ایجاد بستری برای دروس تخصصی مداحان و ذاکرین اهل بیت، تبیین و مشخص کردن مصادیق عزادری توسط حوزه( کف زدن، برهنه شدن در عزادرای و علم و...)؛ ارائه نظرات حوزه در موردسبک استودیوخوانی و فراهم کردن شرایط آن تاکید شد.

همچنین هماهنگی با نهاهای تبلیغی اعزام کننده مبلغ جهت اعزام مداح به همراه مبلغین در مناسبت های تبلیغی، رایزنی با مرکز خدمات حوزه جهت ارائه خدمات بیمه به مداحان و ذاکرین، همکاری حوزه با ذاکرین جهت ارائه سبک های واحد در مداحی و عدم استفاده از ظرفیت ذاکرین توسط حوزه در سالهای گذشته از جمله مباحثی بود که ذاکرین اهل بیت (ع) بر آن اهتمام و تاکید کردند.

گفتنی است در این مراسم حجج الاسلام ملکی قائم مقام مدیر حوزه علمیه قم، مردان‌پور قائم مقام معاون تبلیغ و ارتباطات، میرشجاعی مسئول واحد مسجد و هجرت و جمعی از مداحان و ذاکرین اهل بیت(ع) حضور داشتند.

ارسال نظرات