۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۷۱۰۳۵۴
آیت الله اعرافی خطاب به اعضای شورای کتاب سال حوزه:

طرحی برای ارتقای جایگاه کتاب سال حوزه در سطح ملی پیشنهاد دهید

طرحی برای ارتقای جایگاه کتاب سال حوزه در سطح ملی پیشنهاد دهید
آیت الله اعرافی امروز در دیدار اعضای شورای عالی سیاستگذاری کتاب سال حوزه در سخنانی به تبیین اهمیت و راهکارهای ارتقای این رویداد بزرگ علمی فرهنگی در حوزه پرداخت.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت الله اعرافی امروز در دیدار اعضای شورای عالی سیاستگذاری کتاب سال حوزه که در دفتر مدیر حوزه های علمیه در قم برگزار شد، در سخنانی به تبیین اهمیت جشنواره کتاب سال حوزه و راهکارهای ارتقای این رویداد بزرگ فرهنگی و علمی در حوزه پرداخت.

وی گفت: رتبه بندی های متعددی در حوزه در حال شکل گیری می باشد و شاخص های فراوانی برای مدارس علمیه و نهادهای حوزوی در نظر گرفته شده است و جشنواره کتاب سال حوزه نیز از این قائده مستثنی نیست و جایگاه و ضرایب کتاب سال حوزه نیز در این رتبه بندی ها دیده شده است که لازم است که شاخص های آن روز به روز ارتقا یابد.

مدیر حوزه های علمیه با اشاره به یکصدمین سالگرد بازتاسیس حوزه علمیه قم با دعوت از محققان و پژوهشگران برای ورود جدی به این عرصه تاکید کرد: لازم است که محققان و پژهشگران در عرصه بازتاسیس حوزه علمیه قم حضور جدی داشته باشند و در این عرصه تولیدات خوبی ارائه دهند.

آیت الله اعرافی در پایان در توصیه ای به اعضای شورای عالی کتاب سال حوزه خاطر نشان ساخت: طرح و پیشنهاد خوبی برای ارتقای جایگاه کتاب سال حوزه در سطح ملی و حتی فراملی پیشنهاد دهید تا این جشنواره مهم بهتر از سال های قبل اجرا شود.

خاطرنشان می شود: در ابتدای این دیدار هرکدام از اعضای شورای عالی کتاب سال حوزه به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود برای هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد علمی و فرهنگی ارائه دادند.

شایان ذکر است براساس ماده ۶ اساسنامه همایش کتاب سال حوزه، شورای سیاستگذاری همایش، بالاترین رکن سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری در برنامه‌های کلان همایش است.

ارسال نظرات