۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۷۱۰۳۸۸
آیت الله کعبی در پی حادثه جانسوز «متروپل»:

به ناکارآمدی برخی مدیران شهری و استانی به‌صورت سریع و انقلابی رسیدگی شود

به ناکارآمدی برخی مدیران شهری و استانی به‌صورت سریع و انقلابی رسیدگی شود
نماینده مجلس خبرگان رهبری در پی ریزش ساختمان متروپل در آبادان پیامی صادر کرد و گفت: به ناکارآمدی برخی مدیران استانی به‌صورت سریع رسیدگی شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در خوزستان، آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری طی پیامی در پی ریزش ساختمان متروپل در آبادان تأکید کرد که مردم انتظار به حق دارند، به قصور و تقصیر و سهل انگاری و کوتاهی و ناکارآمدی برخی مدیران شهری و استانی و سوداگران مرگ، به طور سریع و انقلابی و شفاف رسیدگی و گزارش آن به مردم داده شود.

متن کامل بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

حادثه جانکاه و دردناک ریزش ساختمان "متروپل" آبادان و کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از هموطنان آبادانی، داغ ملت ایران و مردم خوزستان و ابادان را زنده کرد.

مردم انتظار به حق دارند؛ به قصور و تقصیر و سهل انگاری و کوتاهی و ناکارآمدی برخی مدیران شهری و استانی و سوداگران مرگ، به طور سریع و انقلابی و شفاف رسیدگی و گزارش آن به مردم داده شود و برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه اقدام مقتضی قانونی از جمله گزارشی جامع از نظام مهندسی در خصوص میزان استحکام ساختمانهای مشابه و نیز اداره کار در خصوص ایمنی کار وکارگاههای بزرگ صنعتی استان تهیه و با متخلفان برخورد قاطع قانونی صورت پذیرد و روند امور اصلاح گردد.

با سپاس فراوان از ریاست جمهور در صدور دستور پی گیری و رسیدگی ویژه و دادستان کل کشور و ریاست دادگستری استان در اقدام به هنگام و موثر قانونی و وزیر کشور و استاندار خوزستان و شهرداری تهران در بسیج امکانات برای آواربرداری و رسیدگی سریع به حادثه و آسیب دیدگان و همچنین با عرض تسلیت به خانواده داغدیدگان و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان، همگان باید برای ایجاد آرامش خاطر اجتماعی و کاهش آلام مردم تلاش مجدانه نمائیم.

اینجانب، جهت استیفای حقوق مردم با تمام توان واز طریق مسئولان ملی و استانی همچنان پی گیرِ جزئیات امور این حادثه دردناک و جلوگیری از تکرار حوادث مشابه هستم.

ولا حول و لاقوة الا بالله العلي العظيم
۳/ ۳/ ۱۳۰۱
الاقل_ عباس کعبی
نماینده مردم شریف خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

ارسال نظرات