۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۷۱۰۳۹۳
امام جمعه شهرستان دالاهو:

دشمن به دنبال ایجاد و القای یاس و ناامیدی در میان نسل جوان کشور است

دشمن به دنبال ایجاد و القای یاس و ناامیدی در میان نسل جوان کشور است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام ساداتی گفت: ایجاد و القا یاس و ناامیدی به نسل جوان کشور از برنامه های دشمنان انقلاب و نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سیدمحمدعلی ساداتی در نشست با جمعی از جوانان و فعالان فرهنگی شهرستان دالاهو ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: خرمشهر در شرایطی توسط رزمندگان اسلام آزاد شد که هیچ کارشناس نظامی این امر را محال می دانست، ولی این قدرت ایمان و حس وطن دوستی بود که توانست بر اسلحه و قدرت نظامی و تسلیحاتی دشمنان فائق شود.

امام جمعه شهرستان دالاهو گفت: آزادسازی خرمشهر از دستان دژخیمان بعث برای همه کشورهای جهان به ویژه حامیان صدام جنایتکار حامل پیام های بسیاری بود که مهمترین و اصلی ترین پیام این رویداد بزرگ این بود که این وحدت و اتحاد است که می تواند بر هر سلاحی پیروز شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه باید از داشته های این انقلاب و نظام پاسداری کنیم، عنوان داشت: انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه دوستان زیادی دارد، دشمنان زیادی هم در منطقه و جهان دارد که مترصد فرصت برای ضربه زدن به این مملکت هستند که این دشمنی ها بارها در عمل دیده شده است.

حجت الاسلام ساداتی با اشاره به اینکه ترور شهید صیاد خدایی، از فرماندهان سپاه، یکی از برنامه های استکبار و دشمنان انقلاب در راستای ایجاد فضای ناامنی و نیز نشان دهنده خوی درندگی دشمنان اسلام و انقلاب بود، گفت: ترور ناجوانمردانه شهید صیاد خدایی بار دیگر چهره خشونت طلب و توحش گرای دشمنان اسلام و انقلاب را به نمایش گذاشت.

امام جمعه شهرستان دالاهو در ادامه به مقوله مهم فرهنگ سازی در کنار تقویت اعتقادات دینی اشاره کرد و بیان داشت: دشمن با استفاده از امکانات بی شماری که در اختیار دارد چندین هدف شیطانی را دنبال می کند، از یک سو به دنبال تغییر فرهنگ و سبک زندگی اسلامی است و از سوی دیگر می خواهد که اعتقادات و داشته های دینی مسلمین را به نوعی دچار شبهاتی که به دست خود ایجاد کرده است، کند.

وی تمامی این توطئه های دشمنان اسلام را تلاشی برای شکستن وحدت مسلمین دانست و افزود: از بین رفتن وحدت جهان اسلام یکی از برنامه های بلندمدت استکبار در قرن های اخیر بوده است، زمانی که وحدت از بین مسلمین رخت ببندد بی شک آن زمان دشمن راحت تر می تواند بر جهان اسلام استیلا پیدا کند.

حجت الاسلام ساداتی با اشاره به اینکه در مقابل هم قرار دادن برادران دینی برای دشمنان و استعمارگران بسیار سودمند خواهد بود، یادآور شد: ایجاد فتنه دشمنان وحدت مسلمین در قالب تشکیل و حمایت از گروهک های تروریستی، دخالت در امور داخلی کشورهای اسلامی، ترور و خشونت و... صورت می گیرد، بنابراین تنها راهکار برای در امان بودن از این دسیسه ها داشتن بصیرت و بینش دینی و سیاسی است.

این استاد حوزه بیان کرد: البته نباید تمام نگاهمان در بحث توطئه های دشمنان جهان اسلام به خارج از کشور باشد بلکه اکنون نیز دشمنان در داخل با استفاده از عناصر خودفروخته و ... در حال پیاده کردن برنامه های خود هستند لذا باید همه ملت ایران در این باره هوشیار باشند.

امام جمعه شهرستان دالاهو ایجاد و القا یاس و ناامیدی به نسل جوان کشور را یکی دیگر از برنامه های دشمنان دانست و بیان کرد: دشمن در قالب شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی به دنبال استحاله فکری و ایمانی جوان ایرانی است، دشمن می کوشد که اهل سنت و اهل تشیع را با بدعت هایی که ایجاد می کند در مقابل هم قرار دهد، بنابراین باید به دور از هرگونه تعصب بی مورد و بی ارزش این توطئه ها و دسیسه ها را خنثی کنیم./1400/

ارسال نظرات