۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۷۱۰۷۵۹
یادداشت؛

پایگاه های رژیم صهیونیستی در منطقه، بهترین اهداف انتقام جویانه سپاه

پایگاه های رژیم صهیونیستی در منطقه، بهترین اهداف انتقام جویانه سپاه
لازمه جلوگیری از تکرار حوادث و گستاخی بیشتر اقدام تلافی جویانه سخت و قاطعانه بوده و پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در منطقه از بهترین اهداف انتقام جویانه موشک‌های سپاه است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، «و قاتِلُوا فِى سَبِيلِ اللَّهِ الَّذِينَ يُقاتِلُونَكُمْ» (بقره، 190) «در راه خدا با كسانى كه با شما مى جنگند بجنگيد»

رژیم غاصب صهیونیستی طی چند ماه گذشته از خط قرمزهای زیادی عبور کرده و جنایات متعددی علیه جمهوری اسلامی مرتکب شده است. ادامه این روند بدون واکنش سریع، قاطع و تمام کننده،  قابل تحمل نخواهد بود. در بررسی چرایی و چگونگی واکنش قاطع ایران به گستاخی های این رژیم موقت توجه به دو نکته حائز اهمیت است:

1. لازمه جلوگیری از تکرار حوادث و گستاخی بیشتر، اقدام تلافی جویانه سخت، قاطعانه و پشیمان کننده است. ترور یک سرهنگ مدافع حرم در قلب تهران پس از شهادت دو سرهنگ هوافضای سپاه در خوابگاه محل اقامتشان در سوریه و حمله به حرم حضرت زینب سلام الله علیها که منجر به اصابت یک موشک به پارکینگ حرم مطهر شد، اکانت منتسب به موساد تصویری از شهید قاسم سلیمانی در کنار رئیس جمهور کشورمان آقای رئیسی را به اشتراک گذارد که در آن آقای رئیسی رسما تهدید به ترور شده است. پس از آن نیز نیویورک تایمز اعلام کرد که حادثه منطقه نظامی پارچین با هدف سوء قصد به سردار حاجی زاده اتفاق افتاده است...

مجموعه این مسائل نشان می دهد که اگر پاسخ به تهدیدات و ترورهای بزدلانه این رژیم جعلی را سبک بگیریم از جاهای مهمتری ضربه خواهیم خورد. یعنی در صورتی که ایران با هدف کاهش تنش در منطقه همچنان به سیاست صبر استراتژیک پایبند باشد، رژیم صهیونیستی دچار سوء محاسبه شده و مصمم است خطوط قرمز بیشتری را زیر پا گذارد. گرچه تاکنون اقدامات خصمانه اسرائیل بی پاسخ نمانده اما شواهد نشان می دهد این رژیم به ضربات کاری تری نیازمند و لازم است تا امنیت کشور با موازنه صحیح قدرت و پاسخ های پشیمان کننده ای در قلب تل آویو یا سایر مناطق تحت نفوذ این رژیم غاصب برقرار گردد.

2. با استناد به اصل پذیرفته شده «حق مقابله به مثل» (‌retaliation) در نظام بین الملل، حق قانونی و مسلم کشورمان مقابله با اقدامات خصمانه رژیم غاصب صهیونیستی در هر نقطه ای است که این رژیم در آنجا حضور داشته باشد. شواهد نشان می دهد غالب شرارتهای اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران، از مناطق تحت نفوذ و پایگاههای این رژیم در منطقه هدایت و پشتیبانی می شود.

جمهوری اسلامی بارها به دولتهای بی اراده منطقه هشدار داده است که حضور شرورانه این رژیم در کنار مرزهای خود را تحمل نخواهد کرد و در صورت هر گونه اقدام شرورانه ای پاسخ قاطع خود را از مبداء شرارت خواهد داد. دولتهای دست نشانده و بی اراده ای که امنیت خود را در دوستی با رژیم کودک کش اسرائیل جستجو می کردند اکنون باید نتایج زیانبار حضور این رژیم شرور در داخل مرزهای خود را مشاهده کنند؛ چرا که ادامه این شرارتها برای جمهوری اسلامی ایران قابل تحمل نیست.

تمام پایگاههای رژیم صهیونیستی در منطقه در تور اطلاعاتی و در تیررس موشک‌های سپاه پاسداران قرار دارد. جمهوری اسلامی همان گونه که محل اختقای و تجمع نیروهای این رژیم در اربیل عراق را هدف قرار داد سایر پایگاه های اسرائیل در کشورهای دیگر را نیز از موشک های نقطه زن سپاه بی نصیب نخواهد گذارد.

محمد ملک زاده

ارسال نظرات