۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۷۱۰۸۶۳
معاون فرهنگی اوقاف لرستان خبر داد؛

برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف

برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف
لرستان- حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف گفت: نام نویسی علاقه مندان جهت شرکت در این دوره تا 25 خرداد ماه جاری ادامه دارد.

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با اشاره به اینکه ثبت نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف از 21 اردیبهشت ماه آغاز شده است، بیان داشت: علاقه مندان می توانند تا 25خرداد ماه امسال نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات به صورت منطقه‌ای، استانی، کشوری و بین‌المللی افزود: این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ کل قران کریم، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل تا مرحله بین‌المللی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان با بیان اینکه رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم برای آقایان و خانم‌ها تا مرحله کشوری و حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم، حفظ ۵ جزء قرآن کریم برای هردو گروه تا مرحله استانی است، ادامه داد: رشته اذان نیز مانند دوره‌های قبلی ویژه آقایان بوده که در مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عباس زاده اظهارداشت: افراد بالای 18 سال برای شرکت در این دوره از مسابقات قرآنی اوقاف با ورود به سایت www.quraniran.ir می‌توانند در رشته‌های مورد نظر نام نویسی نمایند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات