۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۷۱۱۰۴۵
معاون تبلیغ حوزه علمیه برادران لرستان:

تلاش های علمی و پژوهشی طلاب در خدمت تبلیغ معارف دین باشد

تلاش های علمی و پژوهشی طلاب در خدمت تبلیغ معارف دین باشد
حجت الاسلام ولی پور به رسالت تبلیغی طلاب اشاره کرد و گفت: تلاش های علمی و پژوهشی طلاب حوزه های علمیه باید در خدمت تبلیغ معارف دین باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمدولی پور، در جلسه درس اخلاق و کارگاه تبلیغی که در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد، به بیان وظیفه طلاب از زبان امام زمان(عج) و رسالت های طلبگی به عنوان سربازان آن حضرت پرداخت و گفت: طلاب در عرصه تبلیغ رسالت خطیری بر دوش دارند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه برادران لرستان افزود: تمام تلاش های علمی و پژوهشی طلاب حوزه های علمیه باید در خدمت تبلیغ معارف دین باشد.

حجت الاسلام ولی پور بر ضرورت ارتقای توان تبلیغی طلاب و توجه به مسائل مورد نیاز جامعه در عرصه تبلیغ گفت: در این عرصه طلاب باید با تکیه بر علم و آگاهی فعالیت کنند.

وی به اجرای طرح های متنوع تبلیغیِ معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه اشاره کرد و یادآور شد: طلاب در قالب اجرای این طرح های تبلیغی در سطوح مختلف می توانند بین مردم حضور داشته باشند و به رسالت تبلیغی خود عمل کنند.

حجت الاسلام ولی پور بیان کرد: هم اکنون طلاب مبلغ در قالب تبلیغ هجرت بلند مدت پاره وقت، تبلیغ هجرت ساعتی مخصوص ائمه جماعات مساجد( اجرای طرح حبل المتین)، تبلیغ در مدارس به عنوان طرح امین که جامعه هدف آن دانش آموزان، کادر مدارس و اولیاء دانش آموزان هستند، فعالیت می کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه برادران لرستان تبلیغ برای طلاب در حال تحصیل به عنوان طرح بینات، تبلیغ در حاشیه شهر برای مقابله با آسیب های اجتماعی به عنوان نسیم رحمت را از دیگر محورهای تبلیغی طلاب عنوان کرد.

وی به بحث ساماندهی مبلغان آزاد اشاره کرد و گفت: برای روند جذب و اعزام طلاب باید با تشکیل پرونده در سامانه سماواتhejrat.ismc.ir، مراجعه به معاونت استان یا شهرستان برای تشکیل پرونده فیزیکی، گذراندن دوره بدو تبلیغ هجرت یا مدارس در مهارت خانه، قبولی در مصاحبه را بگذرانند./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات