۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۷۱۱۱۰۷

برگزاری نمایشگاه بهشت کرامت در قم

برگزاری نمایشگاه بهشت کرامت در قم
همزمان با آغاز دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)، نمایشگاه بهشت کرامت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد قادری مدیر نمایشگاه بهشت کرامت گفت: با عنایات ویژه بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه(س)، این نمایشگاه با اهداف فرهنگی - تبلیغی و با ارائه صنایع مختلف دستی و خانگی، برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به عنوان سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین توسط رهبر عزیز انقلاب گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه در ایام دهه کرامت، معرفی عرصه‌های فعالیت‌ در مشاغل خانگی و نیز ارائه تولیدات انجام گرفته در زمینه کارآفرینی خواهد بود.

جانشین کمیته دانشجویی و حوزوی قرارگاه فرهنگی ۱۹دی افزود: نمایشگاه بهشت کرامت به همت قرارگاه ۱۹دی و با پشتیبانی سازمان فرهنگی - ورزشی شهرداری قم، در فضای باز بوستان طبقاتی شهید زین‌الدین واقع در بلوار شهید کریمی، شهرک شهید زین‌الدین برپا خواهد شد.

وی از حضور مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: علاوه بر دو نهاد مذکور، غرفه بوستان کتاب، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، جواهرانه، جهاد تبیین جمعیت و دیگر مراکز، در این نمایشگاه دایر خواهد شد.

گفتنی است مراسم افتتاحیه نمایشگاه بهشت کرامت که با هدف ترویج فرهنگ تولید، اشتغال و کارآفرینی در بوستان شهید زین‌الدین، برپا شده است، امروز ساعت ۱۸:۳۰ آغاز خواهد شد.

این نمایشگاه تا روز میلاد امام رئوف، حضرت رضا(ع)، عصرها از ساعت ۱۸ تا ۲۲، پذیرای بازدیدکنندگان گرامی خواهد بود.

برگزاری نمایشگاه بهشت کرامت در قم

ارسال نظرات