۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۷۱۱۱۲۷
آیت الله نوری همدانی:

انتظار ما از مسئولین حل مشکلات مردم است

انتظار ما از مسئولین حل مشکلات مردم است
حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: متأسفانه مردم از نظر معیشت و گرانی در مضیقه هستند و انتظار ما از مسئولین رسیدگی به وضعیت موجود است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز به مناسبت پایان سال درس خارج خود در مسجد اعظم ضمن سخنانی با تاکید بر اهمیت ضرورت پشتیبانی روحانیت از نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: یکی از وظایف مهم روحانیون و علماء حفاظت و پشتیبانی از نظام اسلامی است، چرا که نظام، نظام اسلامی است اما اين امر با خدمت به مردم و رفع مشكلاتشان محقق خواهد شد.

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به زحمات امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امام با زحمات فراوان و با حضور پرشور مردم در صحنه های گوناگون توانستند این انقلاب را به پیروزی برساند و دست آمریکا و صهیونیست ها را از این مملکت کوتاه کند از این رو بايد به مردم رسيدگي كرد تا در آسايش باشند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه با توصیف حضور پرشور مردم در صحنه های گوناگون افزود: حضرت امیرالمؤمنین به مالک اشتر می‌گوید: که ای مالک! بدان ستون دین و اجتماع مسلمان ها و سپر در برابر دشمن همین مردم هستند بنابراین توجه ات به مردم باشد و امام راحل و رهبري نیز همواره به مردم اهمیت می‌دهند این مردم در هشت سال دفاع مقدس و در لحظه های حساس از انقلاب و نظام اسلامی جانانه دفاع کردند.

وی در ادامه با انتقاد از وضعیت معیشتی مردم و گرانی، تصریح کرد: متأسفانه مردم از نظر معیشت و گرانی در مضیقه هستند و انتظار ما از مسئولین رسیدگی به وضعیت موجود است، چرا که مردم به ما می‌گویند که بلحاظ گرانی و سختی معیشت در رنج و سختی به سر می برند، ما باید قدر این مردم را بدانیم و باید به فکر اینها باشیم درد این ها را درک کنیم و به اندازه خودمان سعی کنیم از این مردم پشتیبانی شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه افزود: ما باید به مسؤولان تذکر بدهیم چرا که مردم به ما مراجعه می کنند و می‌گویند چرا درباره وضعیت معیشت و گرانی شما حرفی نمی‌زنید، باید بگویم ما تذکر می دهیم ولی متأسفانه تذکرات ما پخش نمی‌شود، مردم بدانند که حوزه علمیه قم و ما طلبه ها با این مردم هستیم چون همین مردم هستند که تا به حال اسلام را حفظ کردند، اماحرف و صداي ما به جایی نمی رسد و پخش نمي كنند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ساعدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
انتظار همه مردمی که به این دولت اعتماد کردند همین هست
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۲
باید در تیتر این رو مینوشتید که آخرش فرمودند صدای ما به جایی نمی رسد که مردم بدانند به سفارش چه کسانی رفتند رای دادند
0
0