۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۷۱۱۱۹۱

اقدام تحسین برانگیز بنیاد خیرین حوزه های علمیه در روز دختر

اقدام تحسین برانگیز بنیاد خیرین حوزه های علمیه در روز دختر
بنیاد خیرین حوزه های علمیه به مناسبت روز دختر با اجرای برنامه های شاد و مفرح از دختران ایتامی که فرزند روحانیون بود، پرداخت.

حجت الاسلام فخر روحانی مدیر بنیاد خیرین حوزه های علمیه قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به برگزاری برنامه روز دختر ویژه دختران ایتام خانواده های روحانی گفت: بنیاد خیرین حوزه های علمیه پیرو دستور آیت الله اعرافی مبنی بر رسیدگی به خانواده هایی که همسرانشان روحانی بوده و در سال های اخیر رحلت کردند، مجموعه خیریه ای را به نام « ابناء الصادق (ع)» راه اندازی کرد و 110 خانواده یتیم را تحت پوشش خود قرار داده است.

وی افزود: فعالیت این مجموعه از 8 ماه اخیر اغاز شده است و به صورت میدانی مورد تفقد و شناسایی قرار گرفته اند و نیازهای آن ها مثل دیون، اقساط، هزینه های آموزشی فرزندان را این بنیاد متقبل شده است و چهار نوبت بسته های معیشتی نیز در سال گذشته برای این خانواده ارسال شده است.

بزرگداشت روز دختر با تجلیل از دختران ایتام حوزه علمیه

حجت الاسلام فخر روحانی با اشاره به دغدغه فرهنگی تربیتی خانواده های ایتام روحانیون حوزه علمیه ابراز کرد: به مناسبت روز دختر و بزرگداشت دهه کرامت فعالیتی در قالب اردوی یک روزه با زیارت حرم حضرت معصومه آغاز شده است.

وی ادامه داد: در روز دختر از ۵۷ تن از دختران یتیم در قالب یک برنامه ی شاد و مفرح به بازدید باغ پرندگان، حضور در شهربازی و جنگ شادی  و عروسک گردانی پرداختند و در ادامۀ برنامه به تک‌تک این عزیزان جوایز نفیسی توسط مدیر عامل بنیاد خیرین، مدیر مرکز امور طلاب و دانش آموختگان و مدیر سلامت مرکز خدمات استان قم اهدا شد.

گفتنی است در پایان برای مادران مشاوره کارآفرینی و نکاتی در رابطه با تربیت فرزند اجرا شد.

بزرگداشت روز دختر با تجلیل از دختران ایتام حوزه علمیه

ارسال نظرات