۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۷۱۱۲۲۵

معرفی کتاب «اسم تو مصطفاست»

معرفی کتاب «اسم تو مصطفاست»
کتاب «اسم تو مصطفاست(شهید مصطفی صدرزاده)» اثر راضیه تجار به همت انتشارات روایت فتح منتشر شده است.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، در کتاب «اسم تو مصطفاست»، زندگی‌نامه داستانی شهید مصطفی صدرزاده را به روایت همسرش، سمیه ابراهیم‌پور و قلم راضیه تجار می‌خوانید.

راضیه تجار با قلم شیوا و زیبای خود داستان زندگی این شهید بزرگوار را از زبان همسرش نوشته است. از زمانی که مصطفی و سمیه که یکی زاده شمال و دیگری زاده جنوب بود باهم در تهران آشنا شدند و پیمان عشق بستند تا زمانی که روح یکی آنقدر بزرگ شد تا دیگر در پوست خودش نگنجید و به معراج رفت.

کتاب اسم تو مصطفاست برای چه کسانی مناسب است.

اگر به خواندن داستان‌های واقعی از زندگی بزرگمردان و شهدای جنگ تمیلی علاقه دارید این اسم تو مصطفاست یکی از بهترین کتاب ها در این زمینه است.

 

برشی از اثر

ماه رمضان از راه رسیدو من با اینکه نمی‌توانستم روزه بگیرم، دوست داشتم سحرها بیدار شومو کنار تو بشینم. دل می‌خواست لحظه لحظه بودنت را حس کنم، ولی تو نمی‌خواستی صدایم بزنی. بی‌تابی محمدعلی نمی‌گذاشت خواب پیوسته‌ای داشته باشم. دوست داشت یکی با او بازی کند و تو بیشتر وقت‌ها او را بغل می‌کردی و از کنار من می‌بردی تا راحت بخوابم. طبق روال همیشگی در ماه رمضان، در فامیل هر شب افطاری منزل یکی بود. شبی که منزل عمو جعفر بودیم گفتم: «آقا مصطفی الان که همه هستند دعوت کن تا یه شبم بیان منزل ما؟»

آهسته گفتی: «نمی‌تونم زمان مشخص کنم، هر لحظه ممکنه زنگ بزنن و مجبور بشم برم!»

اخم‌هایم در هم رفت. بلند گفتی: «شنبه هفته دیگه، همگی برای افطار منزل ما!»

اما دو روز مانده به ان شب تلفن خانه زنگ خورد:«سلام عزیزم،من دارم می‌رم!»

-کجا؟

- سوریه!

و رفتی. به همین راحتی.

ارسال نظرات