۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۷۱۱۲۳۲
دبیر جامعه ایمانی مشعر:

هیأت‌های مذهبی در عرصه خلق مخاطب ورود پیدا کنند

هیأت‌های مذهبی در عرصه خلق مخاطب ورود پیدا کنند
دبیر جامعه ایمانی مشعر گفت: خلق مخاطب در هیأت‌ها یک موضوع مهم است و باید شرایط هیأت را به گونه‌ای رقم بزنیم تا افراد خاکستری نزدیک به سیاه نیز بتوانند حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، رحیم آبفروش پیش از ظهر پنج‌شنبه در دومین همایش ملی «الی الحبیب» با حضور جمعی از ستایشگران جوان هیأت‌های کشور که در سالن جلسات غدیر مجتمع یاوران مهدی مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به اینکه نخستین دوره از این همایش سال گذشته برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته این همایش با یک جمع محدودتری برگزار شد چراکه همچنان کشور درگیر موضوع کرونا بود.

وی با بیان اینکه به دلیل محدودیت‌های موجود تنها میزبان نمایندگانی از هر استان و هیأت‌های مذهبی هستیم، عنوان کرد: امیدواریم نزدیک‌ترین جمع به اجتماع مطلوب شکل گرفته باشد.

دبیر جامعه ایمانی مشعر با اشاره به برگزاری میزگرد تعامل شاعر و مداح، مطرح کرد: در این میزگرد شاهد حضور استاد سید احمد شمس و استاد محمدعلی مجاهدی با اجرای احمد علوی خواهیم بود.

وی ادامه داد: همچنین در بعدازظهر امروز نیز دو کمیسیون در سالن همایش‌های غدیر مجتمع یاوران مهدی برگزار و در ادامه نیز به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) مشرف خواهیم شد.

رحیم آبفروش با بیان اینکه فردا نیز مهمانان ویژه‌ای داریم، خاطرنشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، حجت الاسلام والمسلمین میرزا محمدی و علی انسانی ازجمله این مهمانان ویژه خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه امروز مردم کل جهان درگیر نابسامانی‌های مختلفی هستند، تصرح کرد: اتفاق عجیبی که خارج از تمام تحلیل‌ها درحال رقم خوردن است، سرود سلام فرمانده است که در تمام استان‌ها با حضور پرشور مردم برگزار شد.

دبیر جامعه ایمانی مشعر اضافه کرد: این شعر تلنگری به ما دارد که ما درحال پیر شدن هستیم ولی دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها به جامعه مخاطب ما افزوده شده‌اند و باید به آن‌ها در محرم امسال توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید اتاق مادر در هیأت‌ها تشکیل شود، یادآور شد: مقام معظم رهبری به موضوع خلق مخاطب تاکید بسیاری دارند و باید یک مکان ویژه را برای حضور مادران با فرزندان خود تشکیل دهیم.

آبفروش ادامه داد: خلق مخاطب در هیأت‌ها یک موضوع بسیار مهم است، باید شرایط هیأت را به گونه‌ای رقم بزنیم تا افراد خاکستری نزدیک به سیاه نیز بتوانند در این جلسات حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه امید پنهان شده در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در نسل جدید یافت خواهد شد، بیان کرد: دشمن در این سال‌ها نفوذ بسیاری را داشته است که در راستای پاکسازی این نفوذ نیازمند زمان و تلاش بسیاری هستیم.

دبیر جامعه ایمانی مشعر در پایان تاکید کرد: محرم پیش رو فرصت فتح دهه نودی‌ها در هیأت‌ها است که باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم.

ارسال نظرات