۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۷۱۱۲۶۹
حجت الاسلام پور محمدی مطرح کرد؛

امام خمینی؛ بزرگترین تولید کننده قدرت تولید نرم در تاریخ معاصر

امام خمینی؛ بزرگترین تولید کننده قدرت تولید نرم در تاریخ معاصر
مازندران - دبیر کل جامعه روحانیت مبارز، قدرت نرم را عامل تولید قدرت دانست و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بزرگترین تولید کننده قدرت تولید نرم تاریخ معاصر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام مصطفی پور محمدی، دبیرجامعه روحانیت مبارز امروز در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در ساری با اشاره به اینکه امام راحل در دوران ضلالت، گمراهی، سلطه ظلمت، تباهی، خشونت، بی عدالتی، تباه شدن اخلاق، فرهنگ و همه ارزش های انسانی قیام کرد و ندای توحید، اخلاق، انسانیت و ارزش ها سر داد و مردم را به سوی خیر و سعادت دعوت کرد.

وی با بیان اینکه حضور، ظهور و حرکت امام راحل تاریخ ساز بود، افزود: امروز همچنان به راه و شناخت مکتب امام نیاز داریم.

حجت الاسلام پور محمدی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در طول همه این سال ها همواره در خصوص شخصیت امام راحل صحبت کردند، ادامه داد: ایشان پیوسته تأکید دارند که ما همچنان باید امام را بشناسیم و شخصیت ایشان را درک و تحلیل کنیم.

وی، عقلانیت، معنویت و عدالت را سه خاصه مکتب امام خمینی(ره) عنوان کرد و افزود: در حالی دنیا امروز مدعی است که همه حرکت های آنها عقلانی است که حرکت امام خمینی(ره) با تأسی از قرآن، پیامبر اسلام و ائمه اطهار(ع) همواره کاملاً عقلانی بود.

حجت الاسلام پورمحمدی، امام راحل را یک متفکر و بزرگ اندیش معرفی کرد و افزود: همین شاخصه رمز پیروزی ایشان بود.

وی با اشاره به اینکه امام راحل اهل معنا بود و خالصانه و با معنویت این حرکت بزرگ را انجام دادند، افزود: انجام رسالت الهی و معنویت امام راحل بود که این حرکت بزرگ را ایجاد کرد.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه امام راحل در زندگی و برخورد با دیگران عادل بود و می خواست جامعه عادل تشکیل دهد، خاطرنشان کرد: اگر ملت دلباخته امام راحل شد در ایشان صداقت، معنویت، عقلانیت و کمال دیدند.

حجت الاسلام پور محمدی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) همواره وعده راستین به مردم می دادند، ادامه داد: ایشان اگر می گفتند انقلابی هستم جلوتر از همه حرکت می کرد.

دبیر کل جامعه روحانیت با بیان اینکه امام راحل اعتقاد زیادی به مردم داشتند و عمیقاً نسبت به مردم مؤمن بودند، افزود: امام راحل همه کارهایشان را با مردم انجام داد و جلو برد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط خاص امروز کشور، گفت: همه تحولات بزرگ تاریخ در شرایط سخت شکل گرفته و آن جایی که یک ملت با یک فرهنگ خوب، برنامه ریزی دقیق و رهبری صادق توانستند وظیفه خود را انجام بدهدند تاریخ را تغییر دادند.

حجت الاسلام پورمحمدی با بیان اینکه مقاومت و ایستادن نسخه خداوند است، ادامه داد: اگر سالم و صادق باشید و یه یکدیگر خیانت نکنید هیچ نقشه دشمن آسیبی به این ملت نخواهد رساند.

وی با اشاره به اینکه امروز در یک جنگ روانی دشمنان قرار داریم و دشمن با فضاسازی و ارائه آمارهای دروغین به دنبال خالی کردن دل مردم هستند، افزود: مردم ما نباید بترسند و باید با صبر و ایمان این توطئه دشمنان را خنثی کنند.

حجت الاسلام پورمحمدی، قدرت نرم را عامل تولید قدرت دانست و با بیان این که و امام این کار را با کلام و دعوت حق خود انجام دادند، گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بزرگترین تولید کننده قدرت تولید نرم تاریخ معاصر است./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات