۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۷۱۱۳۶۷
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

امام راحل با پشتیبانی مردم به ایران عزت دادند

امام راحل با پشتیبانی مردم به ایران عزت دادند
حجت الاسلام رستمی با بیان اینکه آغاز حکومت کردم و حکومت الله در ایران اسلامی نتیجه انقلاب است، گفت: امام راحل با پشتیبانی مردم به ایران عزت دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، ظهر امروز در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) که در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد، گفت: امام راحل در مقابل قدرتمندان عالم مقتدر و شکست ناپذیر بود.

وی با بیان اینکه آغاز حکومت مردم و حکومت الله در ایران اسلامی، نتیجه انقلاب است، افزود: امام راحل بنده صالح خدا بود، ایشان کسی بود که خود را ناچیز می‌دید و خدا را همه چیز.

رئیس نهاد نمایندگی مفام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان عنوان کرد: امام به خدا باور و اطمینان داشت، به همین دلیل در مواجه با مردم متواضع بود.

وی خاطرنشان کرد: امام(ره) در مقابل قدرتمندان متکی به دنیا و شیطان، مقتدر و شکست ناپذیر بود.

امام و ملت ایران را عزت دادند

حجت الاسلام والمسلمین رستمی به همراهی ملت با امام راحل اشاره و عنوان کرد: امام راحل ایران را به نقطه‌ای رساند که لنگرگاه مستضعفان عالم شد، امام و ملت ایران را عزت دادند.

وی با بیان اینکه منطقه و این عزت محصول آن مقاومت دوران انقلاب اسلامی است، گفت: پیروزی‌های بزرگی که این ملت به دست آورده همه در سایه توکل به خدا و تکیه بر خود بوده است و دشمن به این نتیجه رسیده که این ملت اگر با هم منسجم و با رهبری محکم باشد، شکست ناپذیر است.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی بیان کرد: امروز عزت مندانه می‌گوئیم این ملت خودش پیروز شد، هر صحنه‌ای که اتفاق افتاد به یاری خدا و توکل بر خدا و تکیه بر خود بود.

وی با بیان اینکه تلاش و حرکت نظام سلطه در این است که مردم را از راهی که انتخاب کرده‌اند منصرف کند، ادامه داد: دشمنان از این ملت خیلی کینه بر دل دارند و می‌دانند که این ملت تا زمانی که با رهبری همراه است و بین خودشان انسجام هست، شکست نمی‌خورد.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی عنوان کرد: ملت ایران تا به حال محکم بر سر راه عزت ایستاده، شعار امام حسین (ع) که شعار امام راحل نیز بود را سر داده و حفظ کرده است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با اشاره به اینکه راهکار دشمن برای زمین زدن ایران ما، جدا کردن مردم از هم است، گفت: دشمن با ناامید کردن مردم نسبت به آینده و از طرف دیگر با تحریم، معیشت و زندگی مردم را سخت کردن دنیال ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی بیان کرد: تا زمانی که پیام شهادت، عبودیت خدا، عزت، توکل بر خداوند، همراهی با اولیا خدا در مردم باشد، دشمنان شکست خورده هستند./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات