۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۷۱۱۳۹۳
حجت الاسلام خمینی تاکید کرد؛

رهبری، شخصیتی ممتاز در خودسازی/ بیانات ۱۴ خرداد؛ منظومه ای روشن در تفسیر و شناخت امام

رهبری، شخصیتی ممتاز در خودسازی/ بیانات ۱۴ خرداد؛ منظومه ای روشن در تفسیر و شناخت امام
استاد حوزه علمیه با اشاره به شخصیت رهبر معظم انقلاب گفت: آنچه باعث می شود احترام و علاقه ما به حضرت آقا مضاعف شود خودساختگی ایشان است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدعلی خمینی در سخنانی در بیت امام راحل در نجف اشرف با اشاره به شخصیت رهبر معظم انقلاب گفت: مطالبی که رهبر معظم در سالگرد ارتحال امام و در این سال ها متمادی در مورد شخصیت و مکتب امام بیان کردند یک منظومه بسیار روشن در تفسیر و شناخت امام است، نقطه اعجاب برانگیز برای من خودساختگی آقاست، آنچه باعث می شود احترام و علاقه ما به ایشان مضاعف شود این نکته است.

وی با اشاره به اینکه در تمام این سال هایی که ایشان بعد از امام مسئولیت جامعه را بر عهده گرفتند و در این شرایط سخت و دشمنی های سهمگین و شرایط سیاسی، ایشان با موفقیت هایی این کشتی را به جلو بردند، ابراز کرد: همه عاشقان و علاقمندان ایشان و امام راحل در تمام این مدت بویژه ده پانزده سال گذشته با تمام وجود به تمجید از عملکرد رهبر انقلاب پرداختند.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه نگاه و پیش بینی های ایشان و مسائلی که درباره مسائل مختلف، مذاکرات و دیگر مسائل داخلی و بدعهدی دشمنان بیان می کردند، محقق می شد، اظهار کرد: چنین فردی که همیشه مورد تکریم و تمجید عشاق امام و انقلاب است، با این حال خودش را در مقام مقایسه با امام نمی‌بیند و فاصله خود و امام را نجومی ذکر می کند که نشان از خودسازی این شخصیت ممتاز است.

 حجت الاسلام خمینی با اشاره به اینکه این نوع نگاه برای من اعجاب برانگیز و تولد دوباره یک اعجاب درونی نسبت به یک شخصیتی که خودسازی این شخصیت بسیار عجیب است، می باشد خاطرنشان کرد: این خودسازی ها انسان را ممتاز می کند، برخی انسان ها با یک صندلی و یک پست در طول یک هفته روحیه و شخصیتشان عوض می شود و تنها انسان های خودساخته هر چقدر در چشم انسان ها و خدا بالاتر می روند در چشم خودشان کوچکتر می شوند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷
افرین
1
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
مردم باور قلبی دارند که هیچکس همچون حضرت آقا نمی توانسته و نخواهد توانست کشور را از بین این طوفانهای سهمگین عداوت و دشمنی که در تمام دنیا بی سابقه است و هریک بتنهایی می توانند کشوری را از پا در بیاورد به سلامت عبور دهد و کاری که حضرت آقا در طول این سه دهه انجام داده اند بی شباهت به معجزه و امداد غیبی الهی نیست.
1
0