۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۷۱۱۴۶۵

از فیلم داستانی عیار رونمایی می شود

از فیلم داستانی عیار رونمایی می شود
طی مراسمی از فیلم داستانی «عیار» که از سوی مرکز خدمات حوزه های علمیه و با همکاری انجمن علمی و دانشجویی دانشکده دین و رسانه ساخته شده، رونمایی خواهد شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، طی مراسمی از فیلم داستانی «عیار» که از سوی مرکز خدمات حوزه های علمیه و با همکاری انجمن علمی و دانشجویی دانشکده دین و رسانه ساخته شده است، رونمایی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، این مراسم همراه با نقد و تحلیل اثر بوده و کارگردان فیلم، آقای سید مهدی میرغیاثی، دانش آموخته دانشکده صداوسیمای قم در آن حضور خواهد داشت.

همچنین این مراسم با حضور آقای حسین اسدی زاده، فیلم ساز و کارشناس هنری و خانم دکتر میرجعفری، مشاور خانواده، خانم دکتر شاه سیاه، روان شناس خانواده و با مجری گری آقای عبدالرضا رضایی برگزار می گردد.

این مراسم روز دوشنبه ۱۶ خرداد ساعت ۱۶ در سالن شهید آوینی دانشکده دین و رسانه قم برگزار شده و مهلت ثبت نام تا روز یکشنبه ١۵ خرداد، ساعت ۱۹ خواهد بود.

لینک حضور مجازی در این مراسم، https://connect.iribu.ac.ir/r7jcy95npolp/?proto=tru بوده و لینک ثبت نام شرکت در جلسه نیز https://survey.porsline.ir/s/zORxzc1L می باشد.

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات