۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۷۱۱۱۳۲
یادداشت؛

غربگرایان و فیلم سخیف «عنکبوت مقدس»

غربگرایان و فیلم سخیف «عنکبوت مقدس»
در این که غرب همواره سعی در براندازی نظام اسلامی را در سر پرورانده و اقدامات عملی هم علیه آن انجام داده است شکی نیست.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، به دنبال انتخاب زهرا امیر ابراهیمی به عنوان بهترین بازیگر زن جشنواره کن با فیلم "عنکبوت مقدس" اینبار برخی عناصر اصلاح‌طلب و غربگرا بودند با ذوق زدگی زایدالوصف این انتخاب را حاصل سالها تلاش این بازیگر دانستند! و با این اتفاق یکبار دیگر عدم تفکر راهبردی و بینش متوهمانه و ساده اندیشانه آنها بار دیگر بر همگان عیان شد!

آیا آنها نمی‌دانند فیلم «عنکبوت مقدس» چهره‌ای وحشتناک نه فقط از جمهوری‌اسلامی، بلکه از اسلام و مردم ایران به جهانیان نشان می دهد؟ اسلام را دینی نشان می دهد که تحت تاثیر تعلیماتش، مردان تبدیل به قاتلان سریالی می‌شوند و مردم ایران را کسانی نشان می دهد که این قاتلان سریالی را تشویق می کنند و از این قاتلین قهرمان می سازند؟

آیا عناصر اصلاح‌طلب با خبر نیستند این فیلم‌ها صرفا در راستای تقویت گزاره های مخرب دشمن علیه ملت ایران و مشروعیت بخشیدن به انزوای ایران و تحریم علیه ایران جایزه می‌گیرند؟

آنها که سالهاست، برخی عناصر دلسوز در ایران را "کاسب تحریم" می‌دانند چرا در برابر عناصر دشمن که چهره‌ای مخرب و غیرواقعی علیه ایران در اذهان عمومی جهان در راستای انزوای ایران بازسازی می‌کنند موضع نمی‌گیرند؟

در جشنواره فیلم کن که تحت سیطره و فرامین دولت فرانسه برگزار می شود، فیلمی به اعتقادات و ارزش های میلیون ها مسلمان و جمعیت عظیم شیعیان جهان توهین کرده، مورد توجه داوران این جشنواره قرار گرفته است.

از آنجا که نظام جمهوری اسلامی بر پایه مکتب اسلام ناب با عدالت طلبی و نفی هر گونه سلطه جویی و سلطه پذیری و توجه به حقوق مردم، موجودیت نظام سلطه و ساختار ظالمانه حاکم بر جهان را زیر سؤال برده و فرهنگ استعماری و مادی غرب را به چالش کشیده است، دشمنان انقلاب اسلامی از همان آغاز از هیچ تلاشی برای براندازی نظام فروگذار نکردند. از تحمیل جنگ و فشار و تحریم گرفته تا تهاجم فرهنگی و جنگ نرم و ساخت فیلم، که در همه زمینه‌ها تاکنون ناکام مانده‌اند.

بنابراین در این که غرب همواره سعی در براندازی نظام اسلامی را در سر پرورانده و اقدامات عملی هم علیه آن انجام داده است، شکی نیست و برای رسیدن به هدفی که دنبال می کنند، نیاز به ابزاری در داخل دارند تا بتوانند به وسیله آن سیاست های خود را پیاده کنند و از این نظر طیف افراطی جریان اصلاح طلب، نقطه امیدی برای آنها محسوب می گردند. زیرا این طیف، اهداف دشمنان نظام را از درون دنبال می کند و به دلیل وابستگی فکری به غرب و عدم اعتقاد لازم به مبانی دینی بهترین گزینه برای آنها هستند.

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
تف براین طیف@تف
0
0